menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

هفدهمین محفل طنز قندشکن یزد

هفدهمین محفل طنز «قندشکن» با یاد مرحوم زرویی نصرآباد در یزد برگزار شد

هفدهمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع رزق و روزی حلال همراه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد در حوزه هنری یزد برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز،  به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: همزمان با ۱۲دی؛ سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان یزد، هفدهمین محفل طنز «قندشکن» با حضور دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد، غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر یزد، محمدصادق کوچک‌‎زاده رئیس حوزه هنری استان و جمعی از هنرمندان، نویسندگان، شاعران، طنزپردازان و دوستداران شعر و ادب در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار شد.
این محفل ادبی با شعرخوانی محمود ملک‌ثابت شاعر پیش‌کسوت استان درباره سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به دیار دارالعباده و دارالعلم در دی‌ماه ۱۳۸۶ آغاز شد.

در این محفل همچنین یاد و خاطره شاعر و طنزپرداز معاصر ایران، زنده یاد ابوالفضل زرویی نصرآباد گرامی داشته شد و مجری برنامه اشعاری را از این شاعر یزدی‌تبار خواند.

در قندشکن هفدهم، احمد رضا قدیریان، مهدی پرنیان مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد، حسن حاتمی‌بهابادی، علی تقی‌زاده، محمدجواد حلوایی، امیر رضا شجریان، محمدعلی مصدق‌منشادی، محمد سرچشمه، علی غفوری و نرگس قاسمیان در زمینه رزق و روزی حلال و مضامین مختلف به شعرخوانی پرداختند. برخی از شاعران نیز آثاری با گویش یزدی خواندند که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

اجرای این برنامه بر عهده مهدی فرج‌اللهی ـ‌نویسنده، شاعر و طنزپرداز‌ـ بود و احمد رضا قدیریان هم به عنوان کارشناس او را همراهی و در خلال اجرای آثار، نکاتی را بیان می‌کرد.
در پایان بر اساس نظر کارشناس و مهمان برنامه، جایزه ویژه این محفل به مهدی پرنیان اهدا شد.

محافل ماهانه طنز «قندشکن» با هدف اعتلای شعر طنز، ترویج طنز عفیف، کشف و پرورش استعدادهای ادبی جوان، فراهم آوردن فرصتی برای ارائه سروده‌های طنزآمیز شاعران جوان و همچنین ایجاد فضایی شاد و شیرین و به یادماندنی برای شهروندان برگزار می‌شود.
دوستداران طنز برای حضور در این محافل که معمولا چهارشنبه‌ اول هر ماه برگزار می‌شود، می‌توانند به نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۵ تماس بگیرند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر