menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب طنز “مولن کوچک” اثر طنزپرداز فرانسوی منتشر شد

کتاب «مولن کوچک» به قلم «ژان لویی فورنیه» نویسنده ی طنزپرداز فرانسوی را انتشارات مروارید منتشر کرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری شبستان به نقل انتشارات مرارید، کتاب حاضر با عنوان «مولن کوچک» داستان دو برادر است که از زبانِ بذله گو و کنایه آمیزِ برادر کوچک تر، کسی که در طول زندگی همواره مورد تبعیض قرار گرفته است و از برادر بزرگ ترش «اُگوستن» دلِ پُری دارد روایت می شود. مولْنِ کوچک برای گرفتن انتقام از بخت ناسازگار و تبعیض های روزگار حربه ای بهتر از طنز و ریشخند سراغ ندارد و با همین سلاح نیز به نبردِ اُگوستن یا همان مولنِ بزرگ می رود…

کتاب مولن کوچک

«ژان لویی فورنیه» نویسنده طنزپرداز و کارگردان برنامه های تلویزیونی فرانسوی در سال 1938 در کاله (Calais) به دنیا آمد. فورنیه با انتشار کجا می رویم بابا در سال 2008 برنده ی جایزه ی فمینا شد. او آثار داستانی متعددی نوشته و به چاپ رسانده است که از آن میان می توان به کتاب های «آخرین موی سیاه من» ، «پدرم هرگز کسی را نکشته است» ، «خدمتکار پروردگار» و «شاعر و زارع» اشاره کرد. گفتنی است که نوشته های این نویسنده اغلب آمیزه ای از طنز و واقعیت های تلخ زندگی است.
کتاب «مولن کوچک» را انتشارات مروارید با ترجمه ی«محمود گودرزی» و درقطع رقعی و جلد شومیز ، با قیمت 6000 تومان چاپ کرده و به بازار کتاب فرستاده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر