menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کاریکاتور روزنامه الشرق الاوسط درباره روز نکبت

روزنامه «الشرق الاوسط» با انتشار کاریکاتوری هر روز را برای مردم فلسطین روز نکبت و بدبختی دانست که عرب‌ها آن را نادیده می‌گیرند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه “الشرق الاوسط” با انتشار کاریکاتوری هر روز را برای مردم فلسطین روز نکبت و بدبختی دانست که عرب ها آن را نادیده می گیرند و توجهی به شدت رنج و آلام ملت فلسطین ندارند.

در این کاریکاتور که امجد رسمی، کاریکاتوریست اردنی آن را طراحی کرده است در اتاقی تاریک که تنها یک میز در گوشه آن قرار دارد، مردی را با لباس و چفیه عربی می بینیم که با عجز و ناتوانی دستانش را بر سر خود حائل کرده است تا خود را از بارش انبوه برگه های تقویم در امان نگاه دارد؛ روی دیوار تقویمی است که برگه های آن جدا شده و روی سر مرد ریخته و در همه جا پراکنده است و همه برگه های آن تنها یک روز را نشان می دهد: پانزدهم می که مصادف با سالروز اشغال سرزمین فلسطین توسط غاصبان صهیونیست و موسوم به «روز نکبت» است.

الشرق الاوسط در این کاریکاتور به مخاطب خود پیام می دهد هر روز برای فلسطینیان روز نکبت و بدبختی است اما عرب‌ها تلاش می کنند این واقعیت را نادیده بگیرند.

روز گذشته در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس و همزمانی آن با روز نکبت درگیری‌هایی میان فلسطینیان و نظامیان رژیم اشغالگر رژیم صهیونیستی صورت گرفت. در این درگیری‌ها ۵۹ فلسطینی شهید و ۲۷۷۱ نفر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر