menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کارگاه طنز و داستان خورموج

کارگاه طنز و داستان با حضور احمد اکبرپور در خورموج برگزار شد

کارگاه طنز و داستان با حضور احمد اکبرپور نویسنده مطرح کشور در فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، نویسنده مطرح ملی کشور روز شنبه در این کارگاه آموزشی گفت: طنز و اکنشی طبیعی در برابر امور جدی، کهنه، ناکارآمد و جعلی و کارکرد آن نقد اجتماعی، بیان حقایق، فهم جدید از واقعیت، تغییر فهم، ادراک و خندیدن است.
احمد اکبرپور افزود: طنز در هر قالبی که عرضه شود نظم و نظام های موجود را به هم می ریزد تا منطقی را غیر از منطق معمول جایگزین آن کند.
وی ادامه داد: اغراق، تضاد، پارودی یا نقیضه، بلاهت و جابجایی از تکنیک های طنز به شمار می رود.
اکبرپور گفت: نویسنده موفق سعی می کند سطح و عناصری که در داستان غایب هستند پیدا کند و با درک تکنیک مورد نیاز داستان خود را به سرانجام برساند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: استعدادها برای شکوفایی بهتر نیازمند محیط مناسب هستند و سطح کیفی داستان نویسان خورموج نشان می دهد زمینه رشد در این شهر فراهم است.
حمید زارعی افزود: شهرستان دشتی در زمینه داستان نویسی از شهرستان های برتر و فعال استان بوشهر است ودر این سالها نیز نویسندگان جوانی به استان و کشور معرفی شده است.
وی تاکید کرد: برگزاری این کارگاه ها نقش بزرگی در ارتقای دانش نوجوانان، جوانان و هنرمندان شهرستان در زمینه داستان و طنز دارد.
در این کارگاه معصومه شیخیانی، انسیه وصالی فرد، مهسا کدخدایی، فرشته گزدرازی، صدیقه نیرو و روح الله حاجی زاده به خواندن داستان پرداختند.
شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با ۴۰ هزار نفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
انتهای پیام /

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر