menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

چهارمین جشنواره مطبوعات البرز

چهارمین جشنواره مطبوعات البرز برگزار می‌گردد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات ، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان البرز خبر داد.

ناصر مقدم با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره با هدف ارتقاء سطح کیفی خبر و اطلاع رسانی در استان، گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه خوانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌های استان و نیز توسعه ظرفیت های موجود مطبوعات برگزار خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، وی افزود :بخش های اصلی جشنواره شامل مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس(خبری، غیر خبری)، خبر،گزارش(خبری، تحلیلی)، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور است.

این مسئول با اشاره به بخش‌های موضوعی این جشنواره گفت: رونق تولید(حمایت از کالای ایرانی)، جهش تولید، -توسعه استان البرز، حقوق شهروندی، دین و معنویت، نشاط اجتماعی، خانواده و سبک زندگی، آب، محیط زیست، چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی (طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بیکاری، فقر) و نظام سلامت با محوریت ویروس کرونا خواهد بود.

مقدم بیان کرد: آثار رسیده در بخش‌های موضوعی جداگانه بررسی شده و از رسانه‌ای که بیشترین آثار را در هر یک از موضوعات فوق داشته باشد تجلیل خواهد شد .

وی افزود: در این بخش ارسال اصل و یا تصویر چاپ شده آثار به دبیرخانه الزامی است و نیازی به بارگذاری این آثار در سامانه نیست.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای مشاهده جزئیات ضوابط و مقررات شرکت در جشنواره می‌توانند به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان مراجعه کنند.

این مسئول گفت: متقاضیان شرکت در جشنواره می بایست از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۹۹ با مراجعه به سایت http://alborz.pressfestival.ir/ آثار خود را تا تاریخ ۲۰ تیر ماه بارگذاری نموده و همچنین به صورت چاپ شده به دبیرخانه ارسال کنند .

وی در پایان گفت: اختتامیه جشنواره مطبوعات البرز ۱۵ مردادماه ۱۳۹۹ به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع فیلم : گروه تلویزیونی مدیریت شهری کرج

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر