menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اثر آرش فروغی در سیریا کارتون

آرش فروغی جایزه نخست جشنواره سیریا کارتون سوریه ۲۰۱۸ را کسب کرد

آرش فروغی، کاریکاتوریست لرستانی جایزه نخست جشنواره جهانی سیریا کارتون سوریه ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، آرش فروغی کاریکاتوریست لرستانی که از چهره‌های برتر کشور و حتی جهان در زمینه کاریکاتور است با بیش از ۱۰۰ اثر و دریافت حدود ۴۰ جایزه بین‌المللی همواره افتخاری برای کشور ایران و استان لرستان در این عرصه بوده است.

این کاریکاتوریست‌ لرستانی در جشنواره جهانی سیریا کارتون سوریه ۲۰۱۸ نیز خوش درخشید و جایزه نفر نخست را به خود اختصاص داد که در این رابطه به خبرنگار تسنیم گفت: در این جشنواره کاریکاتوریست‌هایی از کشورهای روسیه، کویت، پرو، بلغارستان، ایتالیا، سوریه، یونان، ایران و چین برگزیده شدند.

وی با اشاره به اینکه چهاردهمین دوره این جشنواره در ۲ بخش کارتون کاریکاتور موضوعی و کاریکاتور (چهره) برگزار شد افزود: هردو بخش این جشنواره باهم داوری و اعلام شدند به این صورت که بین ۳ اثر برتر فقط یک کار چهره وجود داشت که متعلق به بنده بود و به‌عنوان برتر شناخته شد و نفر دوم و سوم این بخش کار موضوعی انجام داده بودند.

فروغی با اشاره به اینکه این جشنواره با موضوع موسیقی یک سبک زندگی برگزار شد عنوان کرد: من با چهره جیمی هندریکس اسطوره موسیقی و بهترین گیتاریست تاریخ در این جشنواره شرکت کردم که با همین اثر امسال جایزه ویژه جشنواره humo deva رومانی را نیز کسب کردم.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر