menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محمد جواد لاریجانی در دکتر سلام

ویژگی‌های طنز انقلابی از زبان رئیس ستاد حقوق بشر

رئیس ستاد حقوق بشر و مشاور رئیس قوه قضایی گفت: هدف غرب از مذاکرات هسته‌ای کوتاه کردن دست ایران از فناوری هسته‌ای بود.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ “محمدجواد لاریجانی” در جشن سه سالگی دکتر سلام پیرامون ویژگی‌های طنز انقلابی اظهار داشت: طنز انقلابی متوجه دو مسئله مهم و قابل توجه است؛ نخست سابقه انقلاب اسلامی ایران و دوم بیداری اسلامی.

وی با تاکید بر اینکه این دو محور در سرتاسر نظام اسلامی کشور محسوس است، خاطر نشان کرد: انقلاب ما حادثه‌ای بزرگ بود و آنچه در زمان کنونی اهمیت زیادی دارد مسئله بیداری اسلامی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: طنز انقلابی باید موضوع مقاومت در برابر تحمیل استکبار بپردازد و درجایی که غرب فکرهای مسموم و منفعل را در پوشش سکولاریسم و به عنوان مدرنیته تحمیل می‌کند باید ایستادگی کرد.

مشاور رئیس قوه قضاییه با برشمردن ویژگی‌های یک‌جوان انقلابی، افزود: جوان انقلابی باید با تمام تلاش و در جهت تقویت عظمت نظام جمهوری اسلامی به تحصیل بپردازد.

محمد جواد لاریجانی در دکتر سلام

لاریجانی با گلایه از برخی چهره‌های سیاسی که برخی جوانان انقلابی را، تازه‌ به دوران رسیده انقلابی می‌نامند، گفت: متاسفانه برخی از سیاستمداران کشور تعریف غیر قابل قبولی از انقلابی بودن دارند چرا که با حرکت در محور انقلاب و با عمل به اصول انقلاب و مشارکت همه‌جانبه در بدنه نظام انقلاب اسلامی، هرکسی حتی یک نوجوان ۱۶ساله هم می‌تواند انقلابی باشد.

وی با اشاره به ادعای سیاستمداران مبنی بر اینکه اگر نتایج برجام منتشر شود منتقدان آن شرمنده خواهند شد، اظهار داشت: هدف غرب از مذاکرات هسته‌ای کوتاه کردن دست ملت ایران از فناوری هسته‌ای بود و دشمنان باید بدانند که جوانان و پیروانان “سید علی” اجازه لطمه به مکتب انقلاب را نخواهند داد.

لاریجانی در پایان سخنان خود با بیان اینکه دو نوع استدلال خطرناک در مسئله روابط خارجی وجود دارد، خاطر نشان کرد: اولین استدلال، استیصال است که ما را وادار می‌سازد برجام را با تمام‌ جوانب و کاستی‌های آن بپذیرم تا به عنوان یک پیروزی برای تاریخ ایران ثبت شود و دومین استدلال خطرناک تفکری است که به ما برای پیشرفت و قدرت لزوما باید تفکر و اعمالی غریب‌گرایانه را پیش گیریم که هر دو استدلال کج راه هستند و باید از ورود به آنها جلوگیری شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر