menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

پادکست طنزپردازی

پادکست طنزپردازی ۱۰۰۰۰۰۰ بار شنیده شد!

پادکست طنزپردازی فعالیت خود را در بهمن ماه سال هزار و سیصد و هشتاد و نه آغاز کرد و از همان اوایل شروع به کار با استقبال بسیار خوبی از طرف شنوندگان مواجه شد.

پادکست طنزپردازی با هدف سرک کشیدن به دنیای طنز و طنزپردازان ساخته شده است. دامنه‌ی موضوعات این پادکست بسیار گسترده است و در هر اپیزود با گوشه‌ای از جهان جالب و پرپیچ و خم طنز آشنا می‌شویم.

از شعر و ادبیات تا سینما و موسیقی، از معرفی طنزپردازان به نام تا گپ و گفتگو با نویسندگان و استند آپ کمدین‌های مشهور جهان.

طنزپردازی در طول این مدت میزبان عزیزانی چون هوشنگ مرادی کرمانی، مهراب قاسمخانی، ماز جبرانی، دکتر بهنام اوحدی، دکتر علیرضا امینی، محمود فرجامی، اسکندر آبادی، پریسا شمس، مونا زارع، سحر شریف نیک، دکتر الهام ساجد، بابک رجبی، افشین شحنه تبار، کارولین کروسکری، قائم عظیمی و وحید میرزایی بوده است.

محمد پوررشیدی، طنزنویس و طنزپژوه، سازنده‌ی این پادکست است که هر دو هفته یکبار منتشر می‌شود و تاکنون سی و هشت اپیزود داشته است. این پادکست در تمام اپ‌های پادگیر در دسترس علاقمندان قرار دارد.

معرفی سازنده

محمد پور رشیدی متولد ۱۳۶۳ رفسنجان (ساکن اصفهان)، با مدرک کارشناس ارشد روان شناسی، شاعر، طنزپرداز و برنامه ساز طنز، مدیر انجمن ادبی هیوا نجف آباد، سرپرست کارگاه تخصصی طنز دفتر طنز اصفهان است.

ایشان همکار ماهنامه طنز و کاریکاتور اصفهان نیمروز، طراح و کارگردان رادیو اینترنتی نیمروز، مدیر محتوای برنامه های طنز از جمله: حلقه طنز، خنداخند و … در اصفهان، رتبه نخست جشنواره کشوری روستا در رشته شعر طنز و برگزیده چندین جشنواره شعر (کشوری و استانی) است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر