menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ورک شاپ کارتون احتکار خانگی

ورک شاپ کارتون با موضوع «احتکار خانگی» در بجنورد برگزار شد

مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی گفت: ورک شاپ کارتون با موضوع «احتکار خانگی» با شرکت کارتونیست‌هایی از استان‌های سمنان و خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، عباس ناصری، کارتونیست بین‌المللی و مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی، از برگزاری ورک شاپ کارتون با موضوع «احتکار خانگی» با شرکت کارتونیست‌هایی از استان‌های سمنان و خراسان شمالی در بجنورد خبر داد.
وی با بیان اینکه این ورک شاپ دوروزه با شرکت بیش از ۳۰ هنرمند برگزار شد، افزود: چهارشنبه و روز نخست ورک شاپ کارتون احتکار خانگی به‌منظور ایده‌یابی در محل حوزه هنری استان و روز دوم آن برای خلق اثر در روستای توریستی روئین برگزار شد.
ناصری با بیان اینکه ورک شاپ مزبور به‌منظور آگاه‌سازی درباره احتکار خانگی، مسائل اقتصادی روز و نقش خرید بی‌رویه مردم در گران شدن اجناس برگزار شد، خاطرنشان کرد: شتاب‌زدگی مردم در خرید و انبار کردن محصولات در منزل به گرانی‌ها دامن می‌زند.
وی اضافه کرد: این رویه به زیان خود مردم است؛ زیرا هم آن‌ها را به زحمت می‌اندازد و می‌تواند باعث در اختیار گرفتن اجناس تاریخ مصرف گذشته شود و هم کاهش جنس در بازار باز هم باعث تورم می‌شود.
ناصری تصریح کرد: با این حال به نظر می‌رسد باید با آگاهی دادن به مردم و اطمینان بخشی در خصوص وجود کالاها نگرانی‌ها در این زمینه را برطرف کرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر