menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

هوشنگ مرادی کرمانی : انتقادات اخیر مشایخی از عطاران وارد نیست!

هوشنگ مرادی کرمانی داستان نویس معروف، انتقادات اخیر مشایخی از عطاران را وارد ندانسته است.

آقای مرادی کرمانی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که “حالا فکر می کنید یک جمله عطاران ارزش این همه جاروجنجال را داشت؟” گفته است: “نه، اصلاً این نوع سخت گیری به نظر من مطرح نیست. ما بارها از کمدین ها ی معروف شنیده ایم که می گویند برای خنداندن مردم حاضرند هرکاری انجام بدهند.

هوشنگ مرادی کرمانی

حالا اگر عطاران هم به عنوان یک طناز این جمله را گفته، واقعاً خیلی چیزمهم و عجیبی نیست که بخواهیم در مورد حدفش فکر کنیم. اعتراض مشایخی هم به عنوان بازیگری که اصلاً کار طنز نکرده و کاراکتر کمدی ندارد، وارد نیست. اگر مثلاً عبدی به این حرف ها واکنش نشان می داد، چون متعلق به همین حیطه کاری است، قابل قبول بود اما مساله اینجاست که جایگاه ها متفاوت است.

جمشید مشایخی

گفتنی است چندی پیش در حاشیۀ نشست مطبوعاتی فیلم «طبقۀ حساس» ساختۀ کمال تبریزی در جشنوارۀ فیلم فجر، رضا عطاران، در پاسخ به این سؤال که “آیا شما برای خنداندن مردم حاضرید دست به هر کاری بزنید و به نظر می‌رسد نوعی قبح شکنی برای خنداندن مردم در بازیتان دیده می‌شود”، گفت: “من خیلی در میان مردم هستم ماشین آنها سوار می‌شوم، آن ها را می‌بینم همه از من خواهش می‌کنند و می‌گویند کاری بساز تا ما بخندیم به نظرم نیاز جامعه امروز خندیدن است.

رضا عطاران

حتی یکی از دوستان منتقد چندی پیش در جایی گفته بود، عطاران برای این که مردم را بخنداند حاضر است شلوارش را هم پائین بکشد. من حاضرم برای خنداندن مردم شلوارم را هم پائین بکشم. من یک ذره جلوی احساساتم را گرفتم، اما این واقعاً نیاز جامعه است.

عرش نیوز

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر