menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

هشتمین جشنواره استانی کاریکاتور علیه اعتیاد برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و دبیر هشتمین جشنواره استانی کاریکاتور علیه اعتیاد گفت : بیش از ١٢٧ اثر ار ۴٧ هنرمند استان به دبیرخانه هشتمین جشنواره استانی کاریکاتور علیه اعتیاد رسید .

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری ، جواد کارگران دهکردی دبیر جشنواره گفت : انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل در راستای سیاستهای راهبردی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تفاهم نامه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی در کنترل و کاهش تقاضای مواد مخدر و روانگردها در سال حمایت از کالای ایرانی اقدام به برگزاری هشتمین جشنواره استانی کاریکاتور علیه اعتیاد نموده است .

کارگران دهکردی افزود: ضمن قدردانی از هنرمندان استان که با ارسال آثار خود جشنواره را وزین نمودندبه بیان این نکته پرداخت که پس از پایان مهلت ارسال آثار تعداد١٢٧ اثر از چهل و هفت هنرمند کاریکاتور استان به دبیر خانه وصول گردید و تاپایان این هفته آثار داوری خواهند شد. و از هنرمندان برگزیده ( چهار اثر برگزیده و چهار اثر قابل تقدیر )با اهداء لوح تقدیر و جوایز تجلیل بعمل می آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری و دبیر هشتمین جشنواره استانی کاریکاتور علیه اعتیاد با بیان اینکه قرار بود اختتامیه جشنواره در اردیبهشت ماه برگزار شود اما به دلایلی برگزاری جشنواره به تیر ماه هفته مبارزه با مواد مخدر ( صبح روز چهار شنبه مورخه ۶تیرماه ٩٧) موکول گردید . و از عموم مردم مسئولین و هنرمندان استان جهت حضور در مراسم اختتامیه دعوت بعمل آید

گفتنی است برنامه های جانبی اختتامیه جشنواره نمایشگاهی از آثار برتر در نگار خانه گنجینه مجتمع فرهنگی هنری مهرگان اردل افتتاح و برنامه های فرهنگی شاد و متنوعی اجرا خواهد شد .

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر