menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شب شعر عاشورایی رندان تشنه لب ۹۹

شب شعر «رندان تشنه لب» از شبکه چهار پخش می‌شود

شعرخوانی عاشورایی شاعران محفل «در حلقه رندان» ، در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با عنوان «رندان تشنه‌لب» از شبکه ۴ رسانه ملی پخش می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛‌ شعرخوانی عاشورایی شاعران محفل «در حلقه رندان»، در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با عنوان «رندان تشنه لب» از شبکه ۴ رسانه ملی پخش می‌شود.

در این برنامه که به همت «سپهر سوره هنر» و «دفتر طنز» حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، ۱۳ نفر از شاعران مطرح کشور به خوانش اشعاری متناسب با حماسه حسینی می‌پردازند.

محفل شعرخوانی «در حلقه رندان» که اولین یکشنبه‌های هرماه در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار و اشعار طنز شاعران در آن خوانده می‌شود، هر ساله با فرا رسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان با عنوان «رندان تشنه‌لب» برگزار شده و در آن اشعاری در وصف این حماسه بزرگ، توسط شاعران طنزپرداز کشور خوانده می‌شود.

در این برنامه، یوسفعلی میرشکاک، سعید بیابانکی، محمدحسین مهدویان، سید جواد میرصفی، عباس احمدی، شهرام شکیبا، امید مهدی‌نژاد، ناصر فیض، احمد بابایی، احمد علوی، محمود حبیبی‌کسبی، هادی جانفدا و علی داودی، اشعار عاشورایی خود را می‌خوانند.

شب شعر «رندان تشنه‌لب» امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا بدون مخاطب و تنها با حضور شاعران برگزار می‌شود. این برنامه با اجرای رسالت بوذری ساعت ۹ و ۱۹ از شبکه ۴ پخش می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر