menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نیم ساعت با طنزپردازان در رادیو صبا

محمدصادق رحمانیان، مدیر رادیو صبا گفت: به زودی مجموعه برنامه ” نیم صبا” نیم ساعت با طنز پردازان ایران، به روی آنتن می رود. رضا احسان پور،صادق عبداللهی، عباس محبی، ناصرفیض، اسماعیل امینی، کاوه جوادیه، صابر قدیمی،رضا رفیع،راشد انصاری، شهرام شکیبا، محمد رفیع ضیایی، نادر ختایی،و … هر کدام برنامه خاص خود را خواهند داشت.

 وی در ادامه گفت: هر یک از این طنز پردازان با توجه به تخصص خود ” نیم صبا” را طراحی ، تولید ، اجرا و پخش خواهند کرد.
وی گفت برنامه ” نیم صبا” با شهرام شفیعی در مرحله ضبط قرار دارد.

رادیو صبا

شهرام شفیعی طنزپرداز، و نویسنده نام آشنای کشورمان، همزمان با اجرای برنامه‌های قصه‌گویی طنز به نفع کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص به زودی اجرای برنامه طنز رادیویی‌اش را آغاز می‌کند.

این برنامه طنز خانوادگی _ اجتماعی است که با تکنیک تک گویی اجرا می‌شود، که با عنوان «نیم ساعت با شهرام شفیعی» نامگذاری شده است به گونه‌ای که این طنزپرداز کارگردانی، نویسندگی و اجرای این برنامه رادیویی را برعهده دارد.

برنامه «نیم ساعت با شهرام شفیعی» روزهای دوشنبه هر ماه از شبکه رادیویی صبا ساعت ۲۱:۳۰ موج ۱۰۵:۵ پخش خواهد شد.

شهرام شفیعی

به گفته شهرام شفیعی نویسنده طنزپرداز کشورمان، مطالب این برنامه اختصاصاً برای رادیو نوشته می‌شود و با توجه ویژه به کارکردها و امکانات برنامه‌های رادیویی، پردازش خواهد شد.

وی اضافه می‌کند: این برنامه با استفاده از موسیقی و افکت‌های صوتی متناسب با محتوای برنامه و مفاهیم طنز خواهد بود. احتمال دارد در آینده نزدیک در این برنامه از حضور زنده مخاطبان در استودیو نیز استفاده شود.

این نویسنده درباره نحوه انتخاب عنوان این برنامه، می‌گوید: این پیشنهاد از جانب رادیو مطرح شد و من نیز با آن مؤافقت کردم به دلیل آن که شنوندگان با این نوع عناوین راحت‌تر ارتباط برقرار کرده و برنامه در ذهن آنها تشخص و برجستگی بیشتری می‌یابد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که برنامه رادیویی «نیم ساعت با داریوش کاردان» و «نیم ساعت با داریوش مؤدبیان» به زودی از شبکه رادیویی صبا بر روی آنتن می‌رود.

محمد صادق رحمانیان

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر