menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کاریکاتور کتاب سنندج

نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب در سنندج افتتاح شد

سرپرست خانه کاریکاتور و کارتون کردستان گفت: نمایشگاه کارتون کتاب حاصل تولید آثار ورک‌شاپ هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب است.

به گزارش شیرین طنز، امیر سهیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به برپایی نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب در سنندج اظهار کرد: نخستین نمایشگاه گروهی کارتون انجمن کارتون و کاریکاتور استان کردستان با موضوع کتاب در سنندج دایر شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه که با موضوع کتاب برپا شده است، ۳۱ اثر از ۲۵ هنرمند و هنرجوی انجمن کارتون و کاریکاتور در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه کارتون کتاب حاصل تولید آثار ورک شاپ هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب است که در یک کارگاه یک روزه ارائه شد.

این کارتونیست سنندجی، با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دایر شده است، افزود: هنرمندان سنندجی آثار خود را در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار داده‌اند.

سهیلی عنوان کرد: بهزاد تارا، امیر سهیلی، سیامک غلامی، کاوه رضا قلی، محمد سامان صولی، محمد رضا حق شناس، گلاله کمانگر، اردشیر صادق وزیری، علی قناعت، خبات ساعدی، محدثه گل محمدی، مینا گل محمدی، مبین ساعدی، چیمن شجاعی، سارا شاه محمدی، سپیده شاه محمدی، روژان تخمیری، کانی پیریانی، نازیلا نوری، اسرا زندسلیمی، آسو زندسلیمی، اوین رضایی راد‌، سودابه حسینی، کوروش آفاقی و آروین صلواتی از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی خاطر نشان کرد: انجمن کارتون و کاریکاتور استان کردستان از تیرماه سال‌جاری با حضور ۴۰ نفر از هنرمندان مطرح و بین‌المللی و هنرجویان این شاخه از هنرهای تجسمی آغاز بکار کرده است و در این مدت کوتاه علاوه بر کارگاه مذکور دو نمایشگاه در سنندج و تبریز در هفته پیش‌رو برگزار شده است.

نخستین نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور کردستان از ۱۲ تا ۱۷ آبان جاری در دو نوبت صبح و عصر در گالری هنر سنندج پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر