menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه گروهی کاریکاتور «مفاسد اقتصادی»

نمایشگاه کاریکاتور «مفاسد اقتصادی» در کرمانشاه برپا شد

نمایشگاه گروهی کاریکاتور «مفاسد اقتصادی» با موضوعات تجمل‌گرایی، اختلاس، احتکار و فساد اداری در حوزه هنری کرمانشاه برپا شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، نمایشگاه گروهی کاریکاتور مفاسد اقتصادی با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در حوزه هنری استان کرمانشاه برپا شد.

نمایشگاه گروهی کاریکاتور «مفاسد اقتصادی» در کرمانشاه برپا شد

فخرالدین دوست محمد، رئیس خانه کاریکاتور حوزه هنری استان کرمانشاه در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار مهر، گفت: در این نمایشگاه ۳۶ اثر از ۱۱ هنرمند کرمانشاهی به نام‌های ژاله یوسفی نژاد، فاطمه مرادی، شقایق عمی، مهتاب پایمرد، صبا محمودی، راضیه رازقی، زهرا مقصودی، پویا عبدلی، فرناز نصیری پور، سارا سیفی، نسرین تالانه و محمدرسول گودینی با موضوعات مختلف در حوزه مفاسد اقتصادی به نمایش گذاشته شده است.

رئیس خانه کاریکاتور حوزه هنری استان کرمانشاه، تجمل‌گرایی، اختلاس، احتکار و فساد اداری را موضوع آثار نمایش داده شده در این نمایشگاه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از شنبه ۱۴ اردیبهشت با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان افتتاح شده و تا ۱۹ اردیبهشت برای بازدید علاقمندان دایر است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند طی روزهای برگزاری نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۴ الی ۱۸ از این نمایشگاه واقع در حوزه هنری به آدرس میدان رفعتیه، خیابان خیام، نرسیده به چهارراه حسین آباد بازدید به عمل آورند.

دوست محمد در ادامه برپایی نشست تخصصی تصویر، سازی با حضور تصویرگران استان کرمانشاه طی روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۶ الی ۱۸ عصر به عنوان برنامه جنبی نمایشگاه فوق خبر داد و گفت: بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر