menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آسوده باش من ملکه‌ام

نمایشگاه کاریکاتور «آسوده باش من ملکه‌ ام» افتتاح می شود

نمایشگاه «آسوده باش من ملکه‌ ام» افتتاح می‌شود.

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «آسوده باش، من ملکه‌ ام» با محور نمایش خباثت‌های تاریخی روباه پیر انگلیس سه‌شنبه ۲۱ خردادماه در حوزه هنری افتتاح می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «آسوده باش ، من ملکه‌ ام» ساعت ۱۶سه‌شنبه ۲۱ خردادماه با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنرمندان در حوزه هنری افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه مشتمل بر چهل اثر از بهترین آثار کارتونیست‌‌ ها و کاریکاتوریست‌ های ایران است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «آسوده باش، من ملکه‌ ام» می‌توانند ۲۱ خردادماه تا ۵ تیرماه به گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

الیزابت دوم ملکه سلطنتی بریتانیا و دیگر قلمروهای مشترک‌المنافعاست.

او در زمان درگذشت پدرش در فوریه ۱۹۵۲ رئیس اتحادیه کشورهای همسود و ملکه سلطنتی هفت کشور مستقل مشترک‌المنافع شد: بریتانیا،کانادا، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، پاکستان و سیلان.در دوره فرمانروایی او به عنوان یک ملکه مشروطه، تغییرات سیاسی عمده ای به وقوع پیوسته‌اند، از جمله تفویض قدرت به دولت‌های محلی در بریتانیا، انتقال حاکمیت ملی کانادا به این کشور از بریتانیا، و استعمارزدایی از آفریقا.

بین سال‌های ۱۹۵۶ و ۱۹۹۲ تعداد قلمروهای او با استقلال یافتن آنها تغییر کرد، از جمله آفریقای جنوبی، پاکستان و سیلان (که بعدها سری لانکا نامیده شد) جمهوری شدند. سفرها و دیدارهای تاریخی پرشمار او از جمله دیدار دولتی از جمهوری ایرلند و دیدار با پنج پاپ است. از جمله رخدادهای شایان توجه شامل تاجگذاری او در سال ۱۹۵۳ و جشن گرفتن جوبیلی‌های نقره ای، طلایی و الماسی او بوده‌است.

او طولانی‌ترین دوره فرمانروایی و درازترین عمر را در بین حکمرانان بریتانیا و طولانی‌ترین دوره سلطنت را بین ملکه‌های سلطنتی و حاکمان زن جهان داشته، مسن‌ترین و قدیمی‌ترین پادشاه کنونی جهان است.

وی هم‌چنین رئیس عالی کلیسای انگلستان و مدافع ایمان در برخی از کشورهای قلمرویش نیز هست.

منبع : ویکی پدیا

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر