menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره کارتون و کاریکاتور جامعه ایمن

نمایشگاه آثار دومین جشنواره بین المللی کارتون جامعه ایمن در مشهد افتتاح شد

نمایشگاه و رویداد بین المللی کارتون و کاریکاتور جامعه ایمن عصر شنبه در مشهد گشایش یافت.

به گزارش شیرین طنز، سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: در نخستین رویداد بین‌‌المللی کارتون و کاریکاتور مشهد ۱۱۰ اثر منتخب از ۲۷ کشور اکران و به نمایش گذاشته شده است.
امیر عزیزی با بیان اینکه بیش از ۱۷۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید، خاطرنشان کرد: آثار منتخب جشنواره یک هفته در معرض دید عموم قرار می گیرد.
وی افزود: مشهد یکی از قطب ‌های کاریکاتور ایران است اما تا پیش از این نتوانسته بود رویداد بین ‌‌المللی را در حوزه کارتون و کاریکاتور رقم بزند.
عزیزی ادامه داد: این جشنواره در محورهایی نظیر حمل و نقل پاک و ایمن، آسیبهای اجتماعی، سلامت روح و روان، مسائل زیست محیطی، حفظ و احیای محیط زیست، فرهنگ ایمنی و نقش شهروندان در ایمنی جامعه، ایمنی معلولین، سالخوردگان و کودکان در شهرها و زلزله برپا شده است.
وی گفت: آثار منتخب دومین جشنواره بین المللی کارتون جامعه ایمن ۲۲ تا ۲۷ دی ماه در محل نگارخانه شهر در معرض دید عموم قرار دارد.
جامعه جهانی ایمن زیرمجموعه سازمان بهداشت جهانی است که با هدف جلوگیری از حوادث خُرد شهری نظیر کاهش تصادفها، آلودگی هوا و موارد مشابه فعالیت می کند.
ایمنی مدرسه، ترافیک، محیط کار، سالمندان، مساجد، ایمنی کودکان، بیمارستانها، اماکن عمومی و منازل از جمله برنامه های جامعه ایمن است.

انتهای پیام /

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر