menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

امضای آبنبات دارچینی

نسخه صوتی کتاب طنز مهرداد صدقی رونمایی شد

نسخه صوتی «آبنبات دارچینی» با گویندگی میرطاهر مظلومی شنیدنی شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، رمان طنز «آبنبات دارچینی» ادامه «آبنبات هل دار» و جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های چند سال اخیر انتشارات سوره مهر است و این ناشر برای اینکه دوستداران کتاب صوتی هم بتوانند از این مجموعه استفاده ببرند، نسخه صوتی این کتاب را با گویندگی میرطاهر مظلومی بازیگر و دوبلور تولید نموده است.

کتاب «آبنبات دارچینی» جلد بعدی کتاب «آبنبات هلدار» محسوب می‌شود. ماجراهای کتاب آبنبات دارچینی بین سال‌های ۷۲ تا ۷۴ می‌گذرد و در این کتاب، محسن درگیر ماجراهای پیش‌بینی نشده‌ای می‌شود که ناخواسته بر روی زندگی خود و اطرافیانش تاثیر می‌گذارد و همین امر موقعیت‌های طنزآمیزی ایجاد می‌کند.

چند محصول پیشنهادی برای شما

در بخشی از این کتاب آمده است:

«کمی جلوتر، چشمم افتاد به مردی که یک ترازو روی زمین گذاشته بود‏. فکرِ کار کردن با ترازو هم بد نبود. دست‏کم از همین آقاجان، که هر روز خودش را وزن می‏کرد، کلی پول درمی‏‌آوردم. زن‏دایی هم گزینه خوبی بود. فقط حیف که ممکن بود در آخرین ماه‌‏های بارداری‏‌اش فنرها و عقربه‏‌های ترازویم را از جا درآورد. حدس زدم آقاجان به خاطر همین ترازو است که هر روز وزنش را به بقیه اعلام می‏‌کند. محض کنجکاوی رفتم روی ترازو. به صاحب ترازو گفتم: «پدرِ من هر روز می‌‏آد اینجا خودشِ وزن مُکنه. مشتری ثابت شمایه.»

ـ تو پسرِ علی ‏آقایی؟

ـ بله.

ـ هیچ مِدانی پدرت پدرِ منِ درآورده؟

ـ برای چی؟ برای شما که بهتره. بیشتر کاسبی مُکنین که!

صاحب ترازو لبخند تلخی زد و گفت: «ها … ولی خا دستم خالی بود؛ پدرت چند کلیو برنج به من نسیه داد. گفت به جاش می‏آد خودشِ وزن مُکنه. اولش خیلی دعاش کردم. هنوزم خیلی دعاش مُکنم. ولی، خا رد مشه، مره روی ترازو. برمگرده، مره روی ترازو. از این بشکه آبِ جلوی مسجد آب مخوره، می‏ره روی ترازو. مخواد بره مسجد، مره روی ترازو. از مسجد برمگرده، مره روی ترازو. هی مخواد ببینه وزنش چقدر کم و زیاد مشه … خا این چی وضعیته خا؟»

گفتنی است پیش از این رمان «آبنبات هل دار» هم با گویندگی میرطاهر مظلومی روانه بازار کتاب صوتی شده بود.

برای دریافت نسخه صوتی کتاب «آبنبات دارچینی» اینجا کلیک کنید.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر