menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

پاتریک مودیانو

“میدان اتوال” داستان زندگی مردم فرانسه در دوران جنگ به زبان طنز است

کتاب میدان اتوال نوشته پاتریک مودیانو با ترجمه سیلویا بجانیان منتشر شده است. این کتاب با زبانی طنز روایتگر داستان زندگی مردم فرانسه در دوران جنگ است و به زندگی یهودیان پرداخته است.

درباره کتاب میدان اتوال

به گزارش شیرین طنز، به نقل از طاقچه، کتاب میدان اتوال داستان مردی یهودی است که در فرانسه زندگی می‌کند و اوضاع خوبی ندارد. مرد دلال است خیلی هم راه اخلاقی‌ای برای زندگی‌اش انتخاب نکرده است.

در این دوران یهودی ها در فرانسه مجبور بودند یک ستاره زرد به لباس خود بزنند تا از دیگران مشخص‌ باشند. کتاب زبانی طنز دارد و سرعت روایت حوادث بالا است. خواننده تا پایان داستان با آن همراه می‌شود و از ریتم داستان خسته نمی‌شود.

دانلود و خرید کتاب میدان اتوال با کد تخفیف زیر

کد تخفیف شیرین طنز

کتاب میدان اتوال نوشته پاتریک مودیانو

بخشی از کتاب میدان اتوال

دختری مو طلایی در حیاط کلیسا بود. او با کنجکاوی به من نگاه کرد: کشیش پاراش منو به خواهر زادهٔ خود لویتزیا معرفی کرد. او لباس آبی تیرهٔ مدرسهٔ شبانه روزی بتن داشت.

لویتزیا چراغی نفتی را روشن کرد. مبلمان منطقهٔ ساووآ بوی مطبوع روغن جلا می‌دادند. رنگ‌های الوان دیوار سمت چپ، به نظرم خیلی زیبا می‌آمد. کشیش با آرامی دستش را روی شانه‌ام قرار داد و گفت: ٬٬- اشلمیلوویچ، می‌توانید به خانوادهٔ خود اعلام کنید که به دست آدم مناسبی سپرده شدید. من مامور بازگرداندن سلامتی به روح شما هستم. هوای کوهستان ما بقیهٔ کارها را انجام می‌دهد. حالا زمان آن رسیده تا خطابه را برای اسقف اعظم بنویسید. لویتزیا، خواهش می‌کنم برای ما چای و نان شیرینی بیآور! این مرد جوان باید توان خود را باز یابد!

کتاب میدان اتوال نوشته‌ی پاتریک مودیانو با ترجمه‌ی سیلویا بجانیان در ۱۴۴ صفحه به قیمت ۱۱ هزار تومان توسط نشر نیماژ منتشر شده است.

پاتریک مودیانو نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس قرن بیستم میلادی اهل فرانسه و برنده جایزه نوبل ادبیات در سال ۲۰۱۴ است. مودیانو یکی از چهره‌های مهم ادبی فرانسه محسوب می‌شود. منبع : ویکی‌پدیا

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر