menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مهرداد صدقی

مهرداد صدقی با آخرین نشان مردی به نمایشگاه کتاب تهران می آید

کتاب «آخرین نشان مردی» تازه‌ترین اثر طنز مهرداد صدقی نویسنده کتاب پر مخاطب «آبنبات هل‌دار»، در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، جدیدترین اثر مهرداد صدقی داستان دانشجویی خوش ذوق است که مشغول نگارش پایان نامه دانشجویی است که وقایع اطراف بر نگارش پایان نامه تاثیراتی به همراه دارد. نگارش پایان نامه تحت تاثیر وقایع و رخدادهای گوناگون اطراف قرار می‌گیرد و به تبع آن پیش می‌رود.
در این کتاب وقایع و موقعیت‌های طنز آمیز دوره دانشجویی با زبان فارسی معیار و قلم طنز آمیز مهرداد صدقی به رشته تحریر درآمده که برای افرادی که دوره دانشجویی را تجربه کرده‌اند یادآور خاطرات و برای افرادی که ذهنیتی از فضای دانشجویی ندارند می‌تواند جذاب باشد.

صدقی هل دار

صدقی درباره نگارش این اثر و چگونگی خلق آن گفت: این کتاب در دوره‌ای که مشغول نگارش پایان نامه دکترا بودم نوشته شد و دقیقا با تحویل آن به اتمام رسید. البته اتفاقات و فضاهای موجود در کتاب ساختگی است و اتفاقات قصه ساخته و پرداخته شده و هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد.
وی ادامه داد: این کتاب مجموعه داستان‌های طنزی است که با شخصیت‌های ثابت و رویداد‌های متوع طنزآمیز خلق شده است. همچنین در نگارش تمام بخش‌های این اثر سعی کردم احساس آرامش و حس خوب زندگی را به مخاطبان انتقال بدهم که با اتمام این کتاب در مخاطب همراه با لبخند، یک آرامش روحی و ذهنی ایجاد شود.
گفتنی است از صدقی تا کنون کتاب‌های “آب نبات هل دار“‌و ” نقطه ته خط” از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده که به ترتیب به چاپ دهم و دوم رسیده‌اند.

دانلود کتاب آخرین نشان مردی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر