menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مسابقه خاطره نویسی من و کرونا

مسابقه خاطره‌نویسی من و کرونا تا اواخر اردیبهشت تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران گفت: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در مسابقه خاطره‌نویسی من و کرونا در دانشگاه‌های تهران، تجربیات و خاطرات خود را در قالب طنز و رئال تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۹۹ ارسال کنند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، روز یکشنبه معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران، جمال رحیمیان اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه‌های تهران که علاقه‌مند شرکت در مسابقه خاطره‌نویسی من و کرونا هستند، می‌توانند تجربیات و خاطرات خود را در قالب طنز و رئال حداکثر در ۲۰ صفحه A۴ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۹۹ به آدرس farhangijut@chmail.ir ارسال کنند.

وی ادامه داد: این مسابقه ۹ منتخب خواهد داشت که هم‌زمان با عید سعید فطر در مراسمی از برگزیدگان تقدیر می‌شود. به ۳ اثر برگزیده ۳ میلیون ریال و به ۶ اثر قابل تقدیر یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هدیه نقدی اهدا می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران تاکید کرد: شیوع ویروس کرونا در کنار سختی‌ها و تلخی‌های بسیاری که دارد،‌ جنبه‌ها و نکات مثبتی هم داشته است. دانشجویان در روزهای شیوع کرونا و گسترده‌شدن قرنطینه‌های خانگی این فرصت را خواهند داشت که آثار خود را تنظیم و ارسال کرده و با دانشجویان دانشگاه‌های تهران رقابت کنند.

رحیمیان افزود: روحیه ایثار و فداکاری پرستاران، کادر پزشکی و فعالان امور بهداشت و درمان کشور در این‌روزها تصاویر زیبایی را خلق کرد که پس از غلبه بر این ویروس، از اذهان پاک نخواهد شد و عظمت و شکوه آن در خاطر و خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

وی تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند با ارسال آثار خود در این مسابقه خاطرات زیبا را ماندگار کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر