menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فیلم در حلقه رندان

مجموعه ی طنز تلویزیونی در حلقه رندان تولید شد

برنامه تلویزیونی «در حلقه رندان» در آیتم‌های متنوع و با محوریت شعر و نثر طنز در ۲۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری، امیر کوهپایی، کارگردان برنامه تلویزیونی «در حلقه رندان»، با اشاره به مراحل پایانی تولید این برنامه طنز، اظهار کرد: این مجموعه در ۲۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای با محوریت شعر، نثر و ادبیات طنز کشورمان تولید شده است.

وی ادامه داد: تیم نویسندگان این مجموعه متشکل از طنزنویسان دفتر طنز حوزه هنری همچون سعید طلایی، علیرضا لبش، مهدی استاد احمد و صابر قدیمی است. این برنامه تلویزیونی ترکیبی است که در هر برنامه چند آیتم طنز ثابت داشته و در هر قسمت یکی از طنزپردازان اجرای برنامه را بر عهده دارد.

این کارگردان کشور همچنین گفت: یکی از آیتم‌های برنامه تلویزیونی «در حلقه رندان»، آیتم «مصاحبه – بازجویی» است. در این آیتم که صابر قدیمی اجرای آن را بر عهده دارد، با شاعران طنزپرداز در فضایی با فرم اتاق بازجویی مصاحبه می‌شود. آیتم دیگر با عنوان «ترجمان مشعشع» است. در این آیتم سعید طلایی اشعار و آثاری از ادبیات کهن فارسی مانند اشعار سعدی را به زبان انگلیسی ترجمه می‌کند.

کوهپایی افزود: آیتم دیگری هم با عنوان «تذکره» ارائه شده است. این بخش از برنامه با توجه به موضوع نوشته و در قالب انیمیشن کات اوت ارائه می‌شود. در آیتم دیگری هم در هر قسمت گزارشگر به سراغ مردم می‌رود و اشعار قدیمی ادبا را در اختیارشان قرار می‌دهد تا مقابل دوربین بخوانند. این آیتم به نوعی در جست‌وجوی این پاسخ است که مردم تا چه اندازه با ادبیات فارسی آشنا هستند. یکی دیگر از آیتم های این برنامه نیز با عنوان «زنده‌گیری خیش انداز فضای مجازی» است و بر اساس گسترش فضاهای مجازی و در واقع ایرانی شده بخش لایو اینستاگرام است و در هر قسمت علیرضا لبش درباره موضوعی خاص، آموزش طنازانه ای برای بینندگان ارائه می دهد.

وی خاطرنشان کرد: مهمانان برنامه نیز که از طنزپردازان برجسته کشور هستند در هر قسمت، بر اساس موضوع، اجرایی خواهند داشت که شبیه به استندآپ کمدی است. گاهی موضوعات ما، موضوعات متفاوت‌تری است و راجع به موضوعی مانند زرشک، کلاه، پول و … صحبت می‌شود و از این موضوعات عینی به موضوعات کلی‌تر می‌رسند.

این کارگردان کشور با بیان اینکه پایه و ایده اولیه این برنامه تلویزیونی بر اساس شب شعرهای «در حلقه رندان» حوزه هنری شکل گرفته است، اظهار داشت: تولید این برنامه به پایان رسیده و تا خردادماه تمام قسمت‌ها آماده پخش می‌شود و پس از آن رایزنی نهایی برای پخش این برنامه از یکی از شبکه‌های تلویزیونی صورت می‌گیرد.

گفتنی است، مجموعه تلویزیونی «در حلقه رندان» به تهیه کنندگی احسان کاوه مدیر مرکز مطالعات و تولیدات تلویزیونی و انیمیشن حوزه هنری و با حمایت دفتر طنز حوزه هنری تولید شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر