menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مجموعه انیمیشن طنز «هر کسی کاری داره»

پخش مجموعه انیمیشن «هر کسی کاری داره» برگرفته از اشعار «اسدالله شعبانی» از جمعه ۱۸ مهر ۹۳ در شبکه پویا آغاز می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، «هرکس کاری داره» به کارگردانی پروین تجوید در ۱۵ قسمت ۵ دقیقه ای با تکنیک دو بعدی و به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

پروین تجوید کارگردان انیمیشن «هرکسی کاری داره» درباره داستان انیمیشن خود گفت: در این انیمیشن تلاش کردیم اشعاری که در زمینه معرفی مشاغل برای گروه سنی کودک و خردسال توسط آقای اسدالله شعبانی سروده شده به زیبایی به تصویر کشیده شود تا کودک را با مشاغل مختلف آشنا کنیم.

وی در ادامه افزود: این انیمیشن با استفاده از خمیرمایه طنز و فانتزی مشاغلی همچون بقالی، قصابی، کشاورزی، گلفروشی، نانوایی، نجاری و رفتگری را به کودکان معرفی می‌کند.

وی اظهارداشت: این انیمیشن یک کار موزیکال برای گروه سنی خردسال و کودک بوده و شامل اشعار آموزشی و اجتماعی است. ایده ساخت ،خود اشعار بودند که خیلی جذاب و روان در مورد مشاغل مختلف صحبت می کند.

پیام اصلی : آموزش مشاغل مختلف به گروههای سنی خردسال و کودک

از عوامل تولید می‌توان به نویسنده فیلمنامه: پروین تجوید، شاعر:اسدلله شعبانی، مجری طرح: قاسم تجوید، سرپرست انیمت (متحرکسازی ) و مشاور کارگردان: مجتبی پرند غیبی، دستیار کارگردان:سیمین تجوید، طراحی کلید: مجتبی پرنده غیبی، طراح میانی: سمیه مکی نژاد، مریم مکی نژاد، دسیناتور: مریم ملک زاده، راحله علی آبادی، کامپوزیت: همایون رحمتی، موسیقی: مسلم رسولی رحمتی اشاره کرد.

انیمیشن «هرکسی کاری داره» از روز جمعه ساعت ۱۴:۵۰ از شبکه پویا شروع می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر