menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ماجراهای سین سینا

«ماجراهای طنز سین سینا» برای کودکان و نوجوانان منتشر شد

مجموعه سه جلدی «ماجراهای سین سینا» نوشته معصومه یزدانی، داستان‌های کوتاه و طنز برای گروه سنی«ب» و«ج» است که ماجراهای یک پسر بچه‌ بازیگوش به نام «سین سینا» را روایت می‌کند.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، مجموعه سه جلدی «ماجراهای سین سینا» نوشته معصومه یزدانی، داستان‌های کوتاه و طنزآمیز برای کودکان و نوجوانان را شامل می‌شود که ماجراهای یک پسر بچه‌ بازیگوش به نام «سین سینا» را روایت می‌کند.

نخستین جلد این مجموعه با عنوان «سین سینا کارآگاه می‌شود» شامل ۱۲ فصل به هم پیوسته است. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «حالا من وسط خانه دایی بهروز ایستاده بودم. «جان‌جان» پرور هم با چشم‌های قرمزش زل زده بود به من. اینقدر لجم گرفته بود که یک قدم عقب رفتم، بعد هم مثل کاراته بازهای توی فیلم‌ها یک لگد محکم به قفسش زدم. قفس افتاد روی زمین چند تا از پرهای جان‌جان هم کنده شد. جان‌جان هم جیغ زد: «بهروز… بهروز…!»

ماجراهای سین سینا

زود قفس را گذاشتم سرجایش. پرهای جان‌جان را هم بردم لب پنجره که بیاندازمشان توی کوچه. آن وقت بابایم را دیدم که داشت چمدان را می‌گذاشت توی تاکسی. مامانم هم در تاکسی را باز کرده بود، ولی هنوز سوار نشده بود. چون داشت فهرست غذاهایی را که نباید به من می‌داد بخورم، برای دایی بهروز می‌نوشت.

یادم افتاد که ما هروقت مسافرتمان به خانه مادرجونم تمام می‌شود و چمدان‌ها را می‌گذاریم توی ماشین، مادرجونم یک کاسه آب می‌ریزد پشت سرمان تا زودتر برگردیم. می‌خواستم بروم آشپزخانه آب بیاورم ولی تاکسی بوق زد. من هم ظرف آب جان‌جان را برداشتم و از پنجره ریختم پشت سر مامان و بابا. آن وقت صدای حاج آقا غلامی بلند شد که داد می‌زد: «به…روز!» پایین را که نگاه کردم، دیدم حاج آقا غلامی با یک سنگک کنجدی خیلی دراز خیس زیر پنجره ایستاده و من را نگاه می‌کند…»

دومین جلد این مجموعه با عنوان «سین سینا معلم می‌شود» هم ۱۲ فصل به هم پیوسته را دربرمی‌گیرد. «سین سینا گنج‌یاب می‌شود» در ۱۲ فصل، عنوان سومین جلد از این مجموعه است. انتشارات چکه مجموعه سه جلدی «ماجراهای سین سینا» را با شمارگان دو هزار نسخه برای هر جلد و به قیمت ۶ هزار و ۵۰۰ تئمان منتشر کرده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر