menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

احمد رضا سهرابی

لوح تقدیر دو سالانه کارتون آفریقا تقدیم به کاریکاتوریست شیرازی

لوح تقدیر جشنواره بین المللی دوسالانه کارتون آفریقا به هنرمند شیرازی اهدا شد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، احمدرضا سهرابی کاریکاتوریست شیرازی گفت: در بخشی از این لوح آمده است: هیات داوران به این نتیجه رسیده که همکاری هنرمندانه شما به تقویت هدف CAIB در آموزش عموم و وارد کردن جوانان به عرصه آگاهی رو به رشد و گفتمان های در حال توسعه کمک کرده و باعث ایجاد تغییر مثبت رفتاری در مسایل حساس اجتماعی در جهت سازندگی و توسعه پایدار آفریقا شده است.
جشنواره بین المللی دوسالانه کارتون آفریقا با موضوع مصائب آفریقا، 27 نوامبر سال 2014 در کشور نیجریه برگزار شد. سهرابی، کاریکاتوریست روزنامه های همشهری، اعتماد، فرهیختگان و همچنین عصر مردم شیراز است.

احمد رضا سهرابی

وی، در سال های گذشته نیز، جایزه دو دوره جشنواره سراسری مطبوعات کشور، جایزه اول کاریکاتور نخستین جشنواره روزنامه نگاران جوان ایران، جایزه اول نخستین جشنواره ملی مطبوعات خلیج فارس، جایزه دوم نخستین جشنواره ملی طنز مطبوعات و خبرگزاری های ایران و لوح تقدیر جشنواره بین المللی کارتون LM چین در سالهای 2013 و 2014 را دریافت کرده است.
همچنین، آثار این کاریکاتوریست شیرازی، در کاتالوگ جشنواره های بین المللی آیدین دوغان ترکیه در سال 2014، اومیا ژاپن در سال 1994، LM چین در سال های 2013 و 2014، برلین آلمان در سال 2013، مازاتلان مکزیک در سال 2013، نیلس بوگه دانمارک به چاپ رسیده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر