menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

عباس احمدی

قم پز در سطح کشور شناخته شده و برند است

دبیر دفتر طنز حوزه هنری قم به رشد کمی و کیفی آثار ارسالی به محفل طنز قم پز اشاره کرد.

رشد کمی و کیفی آثار محفل طنز قم پز

به گزارش شیرین طنز، عباس احمدی دبیر دفتر طنز حوزه هنری قم در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، با بیان اینکه ده محفل طنز قم پز در سال ۹۷ برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته، ویژه برنامه چهلمین محفل قم پز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد که بازتاب خوبی داشت.

وی با بیان اینکه حمایت های خوبی از سوی حوزه هنری در زمینه شعر طنز و نثر طنز قم صورت گرفته است، تصریح کرد: به اذعان بسیاری از مهمانان قم پز که از استادان حوزه شعر طنز هستند، قمپز در سطح کشور شناخته شده و به برند معتبری تبدیل شده است.

دبیر دفتر طنز حوزه هنری قم با تأکید بر اینکه طنز قمپز سازنده است، افزود: در نشست های قمپز، در رابطه با هجو دشمنان انقلاب، مشکلات اقتصادی و اجتماعی، آثار خوبی خوانده شده است.

احمدی در خصوص کیفیت و کمیت آثار ارسالی به قمپز، گفت: قطعاً آثار از نظر کمی و کیفی خیلی بهتر شده؛ در قمپز چهل و یکم، بیش از بیست نفر شعر و نثر طنز فرستاه بودند که حدود پانزده نفر توانستند آثار خود را در جلسه بخوانند اما در جلسات ابتدایی باید با دوستان تماس می گرفتیم شعر یا نثر طنز بخوانید و تعداد به زور به ده نفر می رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، محفل طنز قم پز در سال جاری نیز در چهارشنبه های آخر هر ماه درباره موضوعات مرتبط با مسائل روز برگزار خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر