menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فرد ویلارد

«فرد ویلارد» کمدین آمریکایی در ۸۶ سالگی درگذشت

فرد ویلارد کمدین آمریکایی در سال ۲۰۱۵ برای بازی در سریال «جسور و زیبا» برنده جایزه بخش «دی‌تایم امی» شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، فرد ویلارد هنرپیشه نقش‌های کمدی که به خاطر ایفای شخصیت‌های خوش‌قلبِ سبک مغز شناخته می‌شد، در ۸۶ سالگی درگذشت.

او جمعه در منزلش واقع در لس آنجلس و به مرگ طبیعی درگذشت.

ویلارد کار و تلاش و حضور در صحنه هنرپیشگی را تا آخر ادامه داد. او به مدت چند دهه حضوری فراگیر مخصوصاً در تلویزیون و نیز در سینما داشت و بیشتر نقش‌های کوچک و به یادماندنی ایفا کرد.

نیویورک تایمز در سال ۲۰۰۸ درباره او نوشته بود: او به سلطان نقش‌های کوچک تبدیل شده، کسی که می‌تواند فقط در یک صحنه به عنوان مدیر دفتر یا فروشنده مبل ظاهر شود و صحنه را از آن خود کند.

ویلارد چهار بار نامزد دریافت جایزه امی شد که سه جایزه در سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ به خاطر ایفای نقش هنک در سریال «همه عاشق ریموند هستند» و در سال ۲۰۱۰ به خاطر ایفای نقش «فرنک دانفی» در «خانواده مدرن» برای چهارمین بار نامزد «امی» شد.

این کمدین آمریکایی در سال ۲۰۱۵ برای بازی در سریال «جسور و زیبا» برنده جایزه بخش «دی‌تایم امی» شد. وی سال ۱۹۸۶ برای اجرای برنامه «چی داغه، چی نیست»» نیز نامزد دریافت این جایزه شده بود.

ویلارد سالیان طولانی در کمدی‌های بداهه کار می کرد، توانایی‌ای که ریشه در تئاتر دهه شصت میلادی داشت و در فیلم‌هایش ادامه یافت.

«وال‌ ایی»(۲۰۰۸)، «گوینده: افسانه ران برگندی»(۲۰۰۴)، «هارولد و کومار به وایت‌کسل می‌روند»(۲۰۰۴) و «عروسی آمریکایی» (۲۰۰۳) معروف ترین نقش‌های سینمایی او هستند.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر