menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره کاریکاتور کتاب سمنان

فراخوان اولین جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب، مطالعه و خواندن

مدیر کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان اعلام کرد: با آغاز به کار دبیرخانه اولین جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب، مطالعه و خواندن در دانشگاه سمنان، این جشنواره در اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد. دکتر رحمان معرفت ضمن اعلام این خبر افزود: اولین جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور با همکاری کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و با حمایت معاونت پژوهش و فناوری و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان در اردیبهشت سال آینده (۱۳۹۸) به مدت یک هفته به صورت نمایشگاهی در محل کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از دانشگاه سمنان، استادیار علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه سمنان گفت: انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی و انجمن علمی گرافیک دانشکده هنر دانشگاه سمنان بازوان اجرایی این همایش را شکل داده و در کنار دو گروه علم اطلاعات دانشکده روان شناسی و نیز گروه ارتباط تصویری دانشکده هنر به عنوان مشاوران علمی و اجرایی جشنواره، با میزبانی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد برگزار کنندگان جشنواره خواهند بود.

دکتر معرفت همچنین خبر داد که علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند به وب سایت رسمی جشنواره به نشانیBt.Semnan.ac.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که برخی سازمانها و نهاد ها همچون اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان سمنان و نیز سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از حامیان برگزاری این جشنواره هستند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر