menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره کاریکلماتور سمنان

فراخوان اولین جشنواره علمی ادبی کاریکلماتور کتاب، مطالعه و خواندن

مدیر کتابخانه مرکزی از همکاری انجمن های علمی دانشجویی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی و گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سمنان برای برپایی نخستین جشنوار ملی دانشجویی کاریکلماتور کتاب، مطالعه و خواندن در دانشگاه سمنان در اردیبهشت ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از دانشگاه سمنان، دکتر رحمان معرفت با اعلام این خبر افزود: کاریکلماتور، کاریکاتوری که با کلمات بیان می شود، ضمن آنکه از میراث گرانبهای ایرانیان خوش ذوق و خوش قریحه است، عرصه ای برای شکوفایی تخیل و هوشمندی نیز قلمداد می شود.

عضو هیات علمی دانشگاه سمنان با بیان این نکته اشاره کرد که اولین جشنواره ملی دانشجویی کاریکلماتور که با همکاری کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و با مشارکت دو گروه آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی و زبان و ادبیات فارسی همچنین با حمایت معاون پژوهش و فناوری و نیز پشتیبانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان در اردیبهشت سال آینده (۱۳۹۸) برگزار خواهد شد به محملی برای انتشار کاریکلماتورهای ایجاد شده توسط دانشجویان در حوزه کتاب، مطالعه و خواندن تبدیل خواهد شد. معرفت افزود کاریکلماتورهای ساخته شده توسط دانشجویان در صورتی که در حوزه کتاب، مطالعه و خواندن گفته شده باشند قابلیت حضور در جشنواره را خواهند داشت.

استادیار علم اطلاعات دانشگاه سمنان همچنین افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند به وب سایت رسمی جشنواره به نشانی ckalamator.semnan.ac.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام نمایند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر