menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گوشت اینترنتی

عید نوروز و سایت گوشت دات‌ کام!

عید نوروز و سایت گوشت دات‌ کام!

علیرضا حیدر زاده

حتماً شنیده‌اید که قرار است گوشتِ قرمز هم مانند محصولات ایران‌خودرو و سایه‌ پا، به‌صورت اینترنتی فروخته شود و به هر ایرانی مقدار انبوهی گوشت با استخوان با وزنی معادل سه‌کیلوگرم تعلق گیرد که البته باعث شادی و خوشحالی ما خواهد بود و خدا را شاکریم که همین مقدار هم در مملکت وجود دارد و از کلسیم داخلش می‌توانیم استفاده کنیم.

منتهی برای خوردن این مقدار گوشت به چند مستشارِ درنده و هار نیازمندیم تا یادمان دهند کلا ماجرا از چه قرار است!

گوشت دات‌کام

در همین راستا، برآن شدیم تا به سایت اینترانتیِ «گوشت دات‌کام» سری زده و در کار مسوولین فضولی کنیم!

این نوع جیره‌بندی گوشت درحالی انجام می‌‌شود که کشور ما از نظر گوشت قرمز هیچ کمبودی نداشته و فقط برای راحتی مردم شریف و لوبیانشناسِ ایران، این طرح اجرا خواهد شد.

ضمناً لیونل مسی؛ بازیکن فرهیخته و اصولگرای تیم بارسلونا هم گوشت قرمز را از زندگی خودش حذف کرده و به کوروش، پسر کوچکش هم گفته که اگر گوشت قرمز دستت ببینم، با همان لنگه‌کفشِ طلایم،چنان می‌زنم توی سرت که آرمان‌های اصلاح‌طلبانه‌ات یکی پس از دیگری روی زمین ریخته و اصلاً برو گمشو تو اتاقت و درم ببند پسره‌‌ گوشتِ قرمز خورِ بی‌آخر و عاقبت!

لازم به ذکرمان هم کرده‌اند که از وقتی مسی، این گیاهخوارِ چپ‌پا، گوشت قرمز و بوگندو را کنار گذاشته، دیگر دچار اسهال و استفراغ، آن‌هم در وسط زمین فوتبال نشده و با این حرکت رو به جلو، امید می‌رود که علاوه بر عنوانِ آقای گُلی این فصل لالیگا، عنوان آقای گیاهخواری جهان را هم از آن خود کرده و تندیسِ «گوسفند طلایی» راهم مال خود کند!

در سایت گوشت دات‌کام، همه‌چیز حساب‌شده و مثل باقی مسائل کشور، از قبل تعیین شده می‌باشد که اصلاً نشان‌دهنده وجود مافیا نبوده و فقط اثبات‌کننده نظم موجود می‌باشد.

شاید بفرمایید که لطفاً مثال بزنید. چشم؛الساعه می زنم. به عنوان مثال، شما می‌توانید با کلیک کردن بر روی گزینه‌ «ران»،از مزایای آن بهره‌مند شوید و حتی یک فیلم چندثانیه‌ای هم از ویژگی‌های مافوق بشری‌اش ببینید.

همچنین با کلیک برروی گزینه‌«شیتیل»،شما به درگاه پرداخت بانکی متصل می‌شوید و می‌توانید سهم عادلانه خود را برای گرفتن گوشتِ خارج از صف پرداخت نمایید.

باز هم امکانات دیگری هست.

مثلاً شما با استفاده از گزینه«زنبیل»،می‌توانید نوبت گرفته، بروید از سایت‌های بغلی، سبزی و میوه هم خریده و مجددا بازگردید.

جای شما محفوظ است.

همچنین با کلیک بر روی گزینه‌«هوی!»،می‌توانید به اکبرآقای قصاب بفهمانید که کمتر دمبه بگذارد و ضمناً ایشان هم می‌تواند با پا برود روی گزینه‌ «ساطور» و متقابلاً به شما بفهماند که اعتراض‌تان وارد نیست!

و ایضاً شما می‌توانید از طریق تلفن‌های گویا نیز اقدام به خرید گوشت قرمز بفرمایید؛ در حالی که می دانید گوشت قرمز باعث انواع سرطان‌های بدخیم و غیرقابل درمان هم می‌شود.

اما باز برای ما نظر و خواست شماست که مهم است.ولو علیه خودتان باشد.

برای خرید راسته نیز همان عدد راسته۱، برای خرید سردست، عدد ۲، برای خرید چربی، عدد ۰، برای خرید دنده، کلاچ را گرفته و آرام گزینه ۳ را فشار دهید، برای خرید دنبلان، گوشی را گذاشته و یا برای خرید استخوان، هر عددی را می توانید ارسال کنید!

در ضمن،شماره‌گیری‌های شما هم برای توزیع عدالت‌مندانه‌تر یارانه‌ها ثبت خواهد شد.

در صورت تمایل برای خرید کله‌پاچه، عدد ۱۳ را وارد کرده تا با شخص محترم وزیر اقتصاد گَپ و گفتی داشته باشید!»

منبع : روزنامه اطلاعات

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر