menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

خانه تکانی خونه تکونی

طنز : فرار آقایان از خانه‌ تکانی را خنثی کنید

علی زر‌اندوز :

با فرارسیدن روزهای خانه تکانی به نظر می‌رسد آقایان درصدد هستند تا با اجرای روش‌های خاصی از زیر این سنت قدیمی شانه خالی کنند. اما از آنجا که دست تنها گذاشتن همسران فداکار و زحمتکش در این روزهای سخت بسیار ناجوانمردانه است، در ادامه به برخی ترفندهای فرار آقایان از خانه‌تکانی و روش‌های خنثی‌سازی آنها اشاره می‌شود:

خانه تکانی

خانه تکانی

یک: کمردرد!

در این ترفند آقایان با دولا دولا راه رفتن و آخ و واخ کردن موقع بلند کردن اجسامی مثل لیوان آب و قاشق و چنگال سر سفره شام، اعلام می‌کنند موقع جابه‌جایی لاستیک پنچر شده ماشین در اتوبان، کمرشان رگ به رگ شده و دیگر قادر به بلند کردن اجسام سنگین نیستند.

روش خنثی‌سازی: فقط کافی است خانم خانه اعلام کند امسال خانه تمیز است و نیازی به خانه‌تکانی نیست. ناگهان آقای خانه دچار بهبود معجزه‌آسایی شده و خانم خانه می‌تواند وقتی نامبرده دارد با دوستانش برای آخر هفته قرار بازی بولینگ می‌گذارد، او را غافلگیر کرده و سطل و جارو و دستمال را بدهد دستش!

دو: اضافه‌کاری اداره!

سر شلوغ بودن و این‌که اگر کارهای اداره را تا نیمه‌شب‌ها در خانه انجام ندهد از کار اخراج می‌شود؛ از بهانه‌های رایج آقایان است. در این حالت آقایان ترجیح می‌دهند به جای کمک کردن به خانم در خانه‌تکانی سرشان را در پرونده‌های اداره فروکنند و با حل کردن جدول سودوکو در لابه‌لای کاغذ‌ها و پرونده‌ها؛ شب عیدی رکوردهای حل سودوکو را جابه‌جا کنند!

روش خنثی‌سازی: خانم خانه باید از قبل با زن رئیس همسرش رابطه دوستانه برقرار نماید تا در این روزها بتواند با یک پیامک کوتاه از صحت و سقم ادعای شوهرش اطمینان حاصل کند. خانم‌ها شک نکنند که رئیس شوهرشان از ترس این که به کار بیشتر در خانه محکوم نشود در مورد شوهر آنها و ماجرای خالی بندی اضافه کاری اش حقیقت را به همسرش می‌گوید!

سه: دست و پا چلفتی‌بازی!

آقایان قانون نانوشته‌ای دارند که براساس آن معتقدند اگر کاری که همسرشان به آنها می‌سپارد را خراب کنند، برای عمری خودشان را از کار خانه نجات دادند! ممکن است شب عیدی برخی آقایان هم به همین قانون نانوشته عمل کنند و مثلا تا همسرشان به آنها می‌گوید استکان‌ها را توی آب و وایتکس خیس کنند؛ بزنند چند تا از آنها را بشکنند تا خانم خانه را عصبانی و بی‌خیال کار کشیدن از خودشان کنند!

روش خنثی‌سازی: در پایان روز اول خانه‌تکانی خانم خانه فهرستی از وسایلی که همسرش شکسته را دست ایشان می‌دهد و اعلام می‌کند تا فردا فرصت دارد از هر کدام یک دست کامل بخرد. این طوری حتی وسایلی که در روزهای بعدی خانه‌تکانی از دست خانم خانه بیفتد؛ توسط آقای خانه درست مثل عابدزاده در بازی با استرالیا، روی هوا قاپیده می‌شود.

منبع : جام جم

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر