menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

صبح خاطره طنز دانش آموزی

«صبح خاطره طنز دانش آموزی» در آبادان برگزار شد

«صبح خاطره طنز دانش آموزی» به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی آبادان با حضور دانش آموزان در سینما آزادی این شهرستان برگزار شد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان ،شهریار قلی گشتی، از برگزاری برنامه «صبح خاطره طنز دانش آموزی» در آبادان خبر داد و گفت: این برنامه به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی آبادان با همکاری بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی دفتر آبادان، هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی بیشتر و تاثیرگذارتر نسل جوان و نوجوان با ارزش های دفاع مقدس دانست و افزود: در این برنامه ۲۰۰ نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول دبیرستان صالحین حضور داشتند.

وی با بیان اینکه برگزاری این برنامه‌ ها با توجه به موقعیت شهرستان در هشت سال دفاع مقدس و انتقال مفاهیم آن به نسل‌ های بعدی انقلاب حائز اهمیت است، تصریح کرد: در آن جنگ نابرابر که تمام ابر قدرت‌ های جهان و منطقه در مقابل ما و هم پیمان با صدام بودند، جوانان و نوجوانان ما با ایثار، گذشت و رشادت‌ های خود پیروز میدان شدند.

قلی گشتی، دانش آموزان را آینده سازان ایران اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: کار و تلاش و فراگیری علم برای دانش آموزان یک نوع جهاد است.

وی اضهار داشت: پخش فیلم طنز «تخم مرغ جنگی» به کارگردانی سید رضا صافی که نخستین اثر موزیکال در ژانر دفاع مقدس است، اجرای نمایش با مضمون دفاع مقدس و روتین خاطرات دوران اسارت آقای داوری از جمله برنامه های این مراسم بود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر