menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

قمپز ۳۵-مهران حسینی

سی و پنجمین محفل طنز قمپز با اهدای سنگ پای قزوین تمام شد + فیلم

عصر چهارشنبه ۲۷ تیرماه ۱۳۹۷ سی و پنجمین محفل قمپز با حضور چشمگیر علاقمندان و طنزپردازان شهر قم و مهمانان قزوینی‌شان برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، عصر چهارشنبه ۲۷ تیرماه ۱۳۹۷ سی و پنجمین محفل قمپز با حضور چشمگیر علاقمندان و طنزپردازان شهر قم و مهمانان قزوینی‌شان برگزار شد. این محفل با اجرای عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم و حضور مهران حسینی طنزپرداز و مسئول دفتر طنز حوزه هنری قزوین همراه شد. طنزپردازان قمی در این محفل آثار منثور و منظومی با موضوع آزاد و البته موضوع ویژه‌ی محفل یعنی: تابستان توریستی قم و آپشن‌های آن؛ گرمی هوا، نبود مراکز تفریحی، قطعی آب و برق و … قرائت کردند.

معین پوریلان، یاسر شهبازی، آرش مرام، سید جواد یثربی، سید مصطفی فاطمی، علیرضا محمدعلی بیگی، امین شفیعی، حسین صادقی، سعید تارم، فرهاد موحدی، مهدی کبیری، رضا عیوضی، منوره سادات نمایی، حسن معارف‌وند، محمدحسین علیان و مهدی تامه فرصت یافتند تا آثار خود را در جمع پرشور و پرتعداد علاقمندان به طنز ارائه کنند. همچنین آقایان پیروی و احمدرضا پاک‌نژاد از پیشکسوتان شعر طنز قم و محمد شفیعی‌فر طنزپرداز قزوینی حاضر در این محفل سروده‌هایشان را قرائت کردند.

در پایان با حضور مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان قم از سه برگزیده محفل سی و پنجم فرهاد موحدی، حسین صادقی و علیرضا محمدعلی بیگی با اهدای هدیه نقدی و سنگ پای قزوین که سوغات مهمانان قمپز بود، تجلیل شد. همچنین از برگزیده‌ی بخش عکس طنز هم تجلیل شد.

فیلم این محفل را در ادامه ببینید :

منبع فیلم : خبرگزاری صدا و سیما قم

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر