menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مجموعه طنز نوجوان

سوره مهر مجموعه ی هفت جلدی طنز نوجوان را منتشر کرد

مجموعه کتاب های طنز نوجوان در هفت جلد سه شنبه ۲۱ اردیبهشت در غرفه سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری، مجموعه طنز نوجوان شامل کتاب های «مادر ما، زمین» نوشته عبدالله مقدمی، «کامپیوتر یا رایانه، مساله چیست» ، «از جلو نظام»، «تکنولوژیک یا فن آوریک، مسله چیست؟» نوشته سعید طلایی، «چیدال می دونی» و «نیمای بابا و هفت دزد بک لایت» نوشته سید محمد صاحبی و «حتما قبول شوندگان» نوشته فاطمه فهمیمی توسط انتشارات سوره مهر در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.

مجموعه طنز نوجوان

این آثار با محوریت مخاطب نوجوان، به موضوعاتی همچون محیط زیست، استفاده از رایانه، وسایل ارتباط جمعی، استفاده صحیح از زبان فارسی، مدرسه، فرهنگ مطالعه و … می پردازد.
این آثار با ادبیاتی طنزآمیز و مناسب برای نوجوانان، موضوعات مرتبط با این رده سنی را با توجه به دغدغه های امروزی مد نظر ثرار می دهند.

بخشی از کتاب «تکنولوژیک یا فن آوریک، مسئله چیست؟» را در زیر می خوانید:
همانطور که خودتان هم می دانید انسان در زندگی به همدم نیاز دارد. نیاز به داشتن همراه باعث شد که پدیدهای به نام خانواده به وجود بیاید که بعدها نوشابه خانواده با الگوبرداری از همین پدیده اخترع شد. از آنجا که انسان نمی توانست همواره خانواده اش رابه همراه خود داشته باشد و از سوی دیگر به این دلیل که خانواده در جیب جا نمی شود، بشر تصمیم به اختراع تلفن همراه گرفت.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر