menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سرعت اینترنت

سرعت اینترنتتونو می دین یک دوری باهاش بزنم!

امان از این سرعت سرسام آور!

وزیر ارتباطات در توییتر خودش نوشت: ‏«با آغاز مجدد کلاس‌های مجازی مدارس و دانشگاه‌ها، به شرکت‌های اینترنت خانگی ابلاغ کردیم که تا پایان اردیبهشت سرعت تمام مشترکین خود را «رایگان» به ۱۶مگابیت ارتقا دهند. این دستورالعمل ساعتی قبل در اکثر این شرکت‌ها اجرایی شد. رشد هفت درصدی متوسط مجموع پهنای باند تا این لحظه نتیجه این ارتقا است.»

یک کاربر از کره جنوبی: سرعت اینترنتتونو می دین یک دوری باهاش بزنم!

یک کاربر متعجب: یعنی شما به شرکتهای مخابراتی تا آخر اردیبهشت فرصت دادین، ولی اکثر اونها هنوز بیست فروردین نشده دستور العمل شمارو عملیاتی کردن!!!! به چند تا علامت تعجب دیگه هم نیازمندم!

یک کودک خردسال: بیخود نیست مامانم همش داره نق میزنه و میگه: «سرسام گرفتم از این سرعت اینترنتشون!» یه کم این سرعت سرسام آور رو کم کنید.

تورم: من از اول سال ۹۸ خیلی سرعتم رفته بالا. یه سر تا مغازه ها برید ببینید چه خبره! افزایش هفت درصدی سرعت اینترنت در مقابل افزایش من صفر محسوب میشه، ولی حس میکنم بهم داره بی توجهی میشه. این قدر وجودم براتون عادی شده که دیگه بهم اهمیت نمی دین!

کویید ۱۹: یعنی الان سرعت اینترنت شما از سرعت سرایت من هم بیشتر شده؟

یک کاربر متشکر: من در یک فیلم ویدیویی یک دقیقه و نیمی از وزیر ارتباطات تشکر کردم و خواستم این فیلمو تو اینترنت بزارم ولی متاسفانه بعد از گذشت دو ساعت فقط سی درصدش آپلود شده.

یک لاکپشت قطع نخاع شده: راست می گه ها. الان سرعت اینترنت از من جلو زد.

یک خواننده روزنامه: مگه لاک پشتی که نخاعش قطع شده می تونه حرف بزنه؟

یکی دیگر از خوانندگان روزنامه: حتی لاک پشتهایی که نخاعشان قطع نشده باشد هم نمی تونند حرف بزنن. چه برسه به لاک پشتی که نخاعش قطع شده باشه.

یک کاربر راضی: هفت درصد افزایش سرعت چیه! من که سرعت اینترنتم صد درصد بیشتر شده. قبلا نیم کیلوبایت در شبانه روز بود الان شده یک کیلو بایت درشبانه روز!

یک پدربزرگ: زمان ما که این قدر اینترنت می بارید که تو کوچه ها تا سه متر اینترنت جمع شده بود، نمی تونستی از خونه بیای بیرون! باید از تو اینترنتها تونل می زدی می رفتی سرکار!

موتور جست و جوی گوگل: سرعت اینترنت چه کم باشه چه زیاد باز هم کاربرها فقط یک چیزو سرچ می کنن: سکانس قایق!

یک صاحب نظر: با اینترنت پرسرعت برای دانلود فیلم یک ساعت وقت می گذارید و برای دیدن آن دو ساعت. این اینترنت فقط سه ساعت باعث در خانه ماندن می شود. ولی اینترنت کم سرعت باعث می شود چهار پنج ساعت تا زمان دانلود توی خانه بمانید. کاش از این زاویه هم به قضیه نگاه می کردید.

یک کاربر: میگن استرس و اضطراب ایمنی بدن رو پایین میاره و باعث میشه بدن در مقابل کرونا کم بیاره. من هم این روزها استرس زیادی دارم اخه می ترسم سرعت اینترنت این قدر بره بالا که روی مودممون فشار بیاد و مودم بسوزه، یا مثلا مودم بترکه. من که فنی نیستم ولی می خواستم ببینم میشه یک سرعت گیری چیزی، قبل از مودم گذاشت یا نه تا برای مودممون اتفاق ناگواری نیفته؟

یک دانش آموز: من برای معلممون مشق نوشتم و براش تو فضای مجازی فرستادم. ولی از بس سرعت اینترنت زیاد بوده، مشق من با سرعت از جلوش رد شده و اون نتونسته مشق منو ببینه.

معلم همان دانش آموز: ببینم! تو همون دانش اموزی نیستی که دفتر سفیدتو نشونم می دادی، می گفتی چون مشقامو با مداد سفید نوشتم، مشقام دیده نمیشه؟!

وزیر کار: آفرین که گفتی هفت درصد سرعت اینترنت بیشتر شده! منم اولها می گفتم آمار اشتغال ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده مردم باور نمی کردن، می گفتند: کو؟ ولی از وقتی آمار افزایش اشتغال رو عددهای کمی مثل همین هفت درصد شما میگم همه راحت باور می کنن و دیگه چیزی نمی گن.

نویسنده : مهدی محمدی – روزنامه شهرآرا

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر