menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مجموعه طنز دانش آموزی شاد با اجرای سجاد اسماعیلی

«سجاد اسماعیلی» با مجموعه طنز دانش آموزی شاد به خانه‌ها می‌آید

در آستانه شب یلدا اولین مجموعه طنز دانش آموزی کشور با عنوان شاد به همت مهراد؛ مرکز هنر، رسانه و ارتباطات دانش آموزی با اجرای سجاد اسماعیلی پخش خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، در آستانه شب یلدا اولین مجموعه طنز دانش آموزی کشور با عنوان شاد به همت مهراد؛ مرکز هنر، رسانه و ارتباطات دانش آموزی با اجرای کمدین نوجوان کشور، سجاد اسماعیلی ویژه دانش آموزان و خانواده های ایرانی پخش خواهد شد.

مخاطبان برنامه

مخاطبان برنامه طنز شاد ، دانش آموزان،والدین، متولیان آموزشی و تربیتی کشورخواهند بود.

پرداختن به مسائل مرتبط با حوزه دانش آموزان و نوجوانان در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی تربیتی نیز از جمله موضوعات و مواردی است که در این مجموعه کمدی به آن پرداخته خواهد شد.

مجموعه شاد قرار است هر هفته پنجشنبه ها راس ساعت ۲۱ در بستر فضای مجازی منتشر شود و بستر انتشار آن نیز در صفحات فعال آینده سازان در شبکه های اجتماعی مختلف اینستاگرام و آپارات و … است.

مشاهده این برنامه برای عموم رایگان خواهد بود و قسمت اول این برنامه پنج شنبه بیست و هفتم آذر راس ساعت ۲۱ به همراه قرعه کشی جذاب به مناسبت ولادت حضرت زینب و شب یلدا صورت خواهد گرفت.

بخشی از اجرای سجاد اسماعیلی را در ادامه می‌بینید :

به گزارش شیرین طنز، به نقل از حرف تازه، سجاد اسماعیلی ، متولد ۱۶ فروردین ۱۳۸۳ در یزد، بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون و مجری و استندآپ کمدین است که در حال حاضر مشغول تحصیل است.

در خانواده چهار نفره به دنیا آمده، پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار هست. یک برادر بزرگ تر از خودش به نام علی دارد که در رشته مکانیک تحصیل کرده است.

اسماعیلی از سن ۷ سالگی و از کودکی وارد عرصه بازیگری در تئاتر شده و تا کنون نیز در این زمینه فعالیت دارد. او در سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم مادری به کارگردانی رقیه توکلی وارد سینما شد و تجربه حضور در سینما را در کنار بازیگرانی نظیر هانیه توسلی، هومن سیدی، نازنین بیاتی و ملیسا ذاکری و … را دارد.

قسمت اول طنز شاد با اجرای سجاد اسماعیلی را ببینید :

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر