menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رونمایی کتاب شعرهای پنهانی اسدالله حیدری

«شعرهای پنهانی» یک طنزپرداز در نهاوند رونمایی شد

آئین رونمایی مجموعه طنز «شعرهای پنهانی» اسدالله حیدری در نهاوند برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از نهاوند، مورخ ۲۶ آذر ۹۹ در مراسمی از چهارمین اثر اسدالله حیدری ، شاعر طنزپرداز نهاوند با عنوان «شعرهای پنهانی» رونمایی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در این مراسم اظهار کرد: با توجه به اینکه شعر طنز بنا به نوع نگاه و ادبیات خاص خود طبیعتا از قالب سختی برخوردار است به همین دلیل شاعران طنز پرداز در این حوزه بسیار کم هستند.

شیرین طنز را در پیام رسان ایرانی سروش دنبال کنید

مفاخر شعر طنز شهرستان نهاوند

امیر بحیرایی افزود: اسداله حیدری از مفاخر شعر طنز در شهرستان نهاوند است که با توجه به نگاه این اداره به حوزه ادبیات و در راستای حمایت از شاعران و هنرمندان تصمیم بر این شد از این شاعر گرانقدر در آئین رونمایی تقدیر شود.

وی مجموعه طنز «شعرهای پنهانی» را مجموعه شعرهایی دانست که این شاعر نهاوندی در خصوص دوستان و اطرافیان در مناسبت‌های خاص سروده است گفت: وجود چنین مجموعه ای در کنار فضای جدی جامعه خالی بود که با انتشار این کتاب روحی از سرزندگی و نشاط به جامعه منتقل می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در ادامه به خصوصیات اخلاقی و نگاه جستجوگر این شاعر نهاوندی پرداخت و افزود: در این کتاب که چهارمین اثر ایشان است یکی از ویژگی‌های مهمی که در ان لحاظ شده استفاده از ادبیات فولکوریک منطقه است که به غایت جذاب و دلنشین است.

با جدیدترین کتاب های طنز در شیرین طنز آشنا شوید

معرفی نهاوند

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ویکی پدیا، نهاوند شهری در غرب ایران است. این شهر در جنوب غربی استان همدان قرار گرفته و مرکز شهرستان نهاوند است. نهاوند دارای ۷۶٬۱۶۲ نفر جمعیت است که بعد از همدان و ملایر سومین شهر بزرگ استان به حساب می‌آید. نهاوند از تاریخی‌ ترین و با تمدن‌ترین شهرهای ایران است و نام آن به دفعات در منابع تاریخی ذکر شده‌است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر