menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مکتب خانه طنز

زمان برگزاری کلاس های دفتر طنز حوزه هنری در سال ۹۵

کارگاه‌های تخصصی و آموزشی دفتر طنز حوزه هنری در سال ۹۵ مجدداً آغاز به کار کردند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری، کارگاه های آموزشی دفتر طنز حوزه هنری که در سال های گذشته با حضور اساتید برجسته کشور و هنرجویان برگزار می شد، در سال ۹۵ نیز دایر خواهد بود.
در همین راستا، کارگاه فیلم‌نامه نویسی با حضور هادی مقدم‌دوست سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۴ تا ۱۹ برپا می شود. شرکت کنندگان این کارگاه ها پیش از این ثبت نام کرده و پس از مصاحبه و تایید اولیه به این کارگاه ها راه یافته اند.

مکتب طنز ساکی

کارگاه تولید نمایش کمدی نیز از دیگر کارگاه های کاربردی دفتر طنز حوزه هنری است که با حضور رضا گیلان پور بازیگر و کارگردان تئاتر هر دو هفته یک بار، دوشنبه ها، از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برگزار می شود. ورود به این کارگاه برای عموم علاقه مندان آزاد است.

«مکتب‌خانه طنز» نیز دیگر کارگاهی است که با حضور رضا ساکی و همچنین حضور نویسندگان مهمان شنبه هر هفته، از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار می شود. ورود به این کارگاه نیز برای عموم علاقه مندان آزاد است.

نشست‌های تخصصی بررسی آثار طنز کشور (دگرخند) نیز با مدیریت مهدی فرج اللهی در سال جدید برگزار می شود. نخستین جلسه از نشست های «دگرخند» ساعت ۱۷ شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه برپا می‌شود. ورود به این نشست ها برای علاقه مندان به ادبیات و طنز کشور آزاد است.

کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی یاد شده، در سالن امیرحسین فردی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شوند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر