menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ساکی : حوزه هنری به عنوان یکی از مدعیان حوزه طنز در کشور مطرح است

رضا ساکی معتقد است برنامه های طنز حوزه هنری توسط افرادی اجرا می شود که سال‌ها در فضای طنز امتحان خود را پس داده‌اند و کاملاً فضای طنز سخیف و ادیبانه را می‌شناسند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، رضا ساکی سردبیر روزنامه طنز «وقایع تهرانیه» و از طنزنویسان کشور سیاست های حوزه هنری را در ایجاد محدودیت در حوزه طنز متفاوت تر از رسانه ملی و سایر رسانه ها ندانست و گفت: باید یک نوع نگرش در مسئولان ما و به ویژه حوزه هنری که داعیه دار برگزاری برنامه های طنز است، ایجاد شود تا فعالیت های طنز را به سمتی هدایت کنند که کسانی که در این زمینه فعال هستند به راحتی حرف خود را بزنند.

وی ادامه داد: در واقع طنز نویسان دشمن هیچ کس نیستند و فقط آن ها سعی دارند تا با زبان طنز خود به بیان مسائل و مشکلات موجود در جامعه و نقد مسئولان در قالب زبانی شیرینی به اسم طنز بپردازند.

این مجری رادیو، فعالیت‌های طنز حوزه هنری را ادیبانه توصیف کرد و اظهار داشت: برنامه های متنوع ادبی همچنین نشریاتی که در حوزه هنری منتشر می شود همه توسط افرادی اجرا می شود که سال‌ها در فضای طنز امتحان خود را پس داده اند و کاملاً فضای طنز سخیف و ادیبانه را می شناسند و از این نظر حوزه هنری به عنوان یکی از مدعیان حوزه طنز در کشور مطرح است.

ساکی با توجه به گسترده شدن شبکه های اجتماعی، استفاده از این ظرفیت را برای مطرح کردن طنز فاخر مناسب دانست و بیان کرد: همیشه باید سعی کنیم در هر کاری به روز باشیم و از تمام ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کنیم؛ طنز هم از این قاعده مستثنی نیست و باید سعی کند تا در روزگاری که هجوهای بی ارزش شبکه های اجتماعی ما را فرا گرفته است با حضور در این فضا گوی سبقت را از آن ها برباید.

وی خاطرنشان کرد: طنز پردازان باید روز به روز نوآوری و شکوفا کردن استعدادهای خود را در دستور کار قرار دهند و این را با مطالعه فراوان و شناخت فرصت های موجود در اطراف خود که مستلزم هوشیاری است، مهیا کنند.

این طنزنویس کشورمان در خصوص «محفل طنز» و «در حلقه رندان» که دو برنامه پرطرفدار حوزه هنری در زمینه طنز است نیز گفت: استقبال پر شمار افراد از این برنامه ها حتی با وجود ابعاد کم رسانه ای، نشان از توجه مخاطبان به مباحث طنز را نشان دارد و در روزگاری که هر نوع برنامه ای در جامعه برگزار می شود این‌چنین برنامه های طنز قابل ستایش است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر