menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران

زمان برگزاری نشست‌های ادبی طنز در نمایشگاه کتاب تهران

۹ محفل ادبی در حوزه شعر با حضور شاعران نامی کشور در فرهنگسرای کتاب برگزار می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با برپایی فرهنگسرای کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نشست‌های ادبی با حضور شاعران برجسته کشور از 17 تا 25 اردیبهشت هر روز از ساعت 17:30 تا 19 در این فرهنگسرا برگزار می شود.

در این 9 محفل ادبی، خلیل جوادی، سعید بیابانکی، علیرضا غزوه، سهیل محمودی، عبدالجبار کاکایی، حسین اسرافیلی، ساعد باقری، ناصر فیض و محمدرضا سهرابی‌نژاد شعرخوانی خواهند کرد. در روز اول اجرای این برنامه، پنجشنبه 17 اردیبهشت، خلیل جوادی شاعر طنزپرداز کشورمان شعرخوانی می کند.

نشست های ادبی فرهنگسرای کتاب در ادامه در روزهای جمعه 18 اردیبهشت با حضور سعید بیابانکی با موضوع شعر آیینی، شنبه 19 اردیبهشت با حضور علیرضا غزوه، یکشنبه 20 اردیبهشت با حضور سهیل محمودی، دوشنبه 21 اردیبهشت با حضور عبدالجبار کاکایی، سه شنبه 22 اردیبهشت با حضور حسین اسرافیلی، چهارشنبه 23 اردیبهشت با حضور ساعد باقری، پنجشنبه 24 اردیبهشت با حضور ناصر فیض با موضوع شعر طنز و جمعه 25 اردیبهشت با حضورمحمدرضا سهرابی نژاد برگزارمی‎شود.

«فرهنگسرای کتاب» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با شعار«همیشه کتاب» و «آسمان آبی، زمین پاک» همزمان با بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 16 تا 26 اردیبهشت، از ساعت ۱۰ تا 20 در مصلی حضرت امام خمینی (ره)، ضلع شرقی بلوار امام رضا(ع)،نبش خیابان هفتم، پذیرای علاقه مندان است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر