menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مسابقه زن ذلیلی

راهنمای گام به گام ازدواج – قسمت اول

راهنمای گام به گام ازدواج – قسمت اول / نیت

قدم اول در ازدواج، نیت است. یعنی شما باید مشخص کنید دقیقاً برای چی می خواهید زن بگیرید. یک نفر بیکار است، می خواهد به نان و نوایی برسد، از یک پدرزن پولدار به یک دختر پولدار می رسد؛ مثل خیلی از فیلم های آبکی سینما و تلویزیون. یکی خودش کار دارد، اما اعضای خانواده اش بیکارند، می گردند برایش دختر پیدا کنند که از بیکاری دربیایند. یکی ازدواج می کند که ببیند آن سوی مرزهای تجرد، چه خبر است که اوف بر او! یک نفر می خواهد از سربازی فرار کند، زن می گیرد که ۳ ماه کسری خدمت به او متعلق بشود. علی ای حال، دلایل زیاد است؛ مهم این است که در ابتدای راه نیت و هدف شوم و احیاناً خیرخواهانه خود را از این امر خیر مشخص کنید.

بهتر است که به خاطر خودش، انتخابش کنید… البته این مرحله انتخاب، چند قدم جلوتر است. بهتر است که به خاطر خودتان این مسیر را انتخاب کنید. چون مقوله ازدواج، مقوله گرانی است و مثل خرید خانه و ماشین و گوشی موبایل نیست که بشود خیلی راحت عوضش کرد. این فقط خودِ شمایید که باید تا آخر عمر، همسر محترمتان را تحمل کنید. دوستان و خانواده، ۱۰ درصد زمانی که شما با همسر آینده تان خواهید بود، نخواهند بود. از همین رو، یک زشت خوش اخلاق مسلماً بهتر از یک زیباروی گند اخلاق است که لذتش برای دیگران است و عذابش برای شما!

اگر متاسفانه به خاطر سربازی می خواهید ازدواج کنید، نکنید بهتر است. اعتراض هم وارد نیست. حالا اگر خیلی اصرار دارید با ازدواج، نظام وظیفه را دور بزنید، حداقل با یک دختر معلول ازدواج کنید که کلاً معاف شوید. (البته اگر نقض حقوق بشر نیست!) در غیر اینصورت سه ماه ارزشش را ندارد خودتان را بدبخت یا در خوشبینانه ترین حالت، میان‌بخت کنید.

اگر متاسفانه به خاطر پول می خواهید ازدواج کنید، باز هم نکنید بهتر است. همچنان هم اعتراض وارد نیست. چون کسی اگر عقلِ پولدار شدن داشته باشد که دخترش را به شما نمی دهد. اگر هم عقل پولدار شدن نداشته باشد و شانسکی پولدار شده باشد، باز هم دخترش را به شما نمی دهد.

اگر به خاطر مسائل اجتماعی می خواهید ازدواج کنید، من دیگه حرفی ندارم!

نتیجه :

نیت شما در طول روند ازدواج، تاثیر بسیار زیادی دارد. مسلماً کسی که به خاطر افزایش جمعیت ازدواج می کند، نمی تواند خیلی روی کسر خدمت حساب کند؛ چون به نیتِ بچه دار شدن نمی شود سربازی را پیچاند! کسی هم که به خاطر مسائلی خارج از این مباحث مطروحه می خواهد ازدواج کند، راه های ارزان تری برای مسائل خارج از مباحث مطروحه وجود دارد که در صورت لزوم، مطرح می گردد. تا قسمت بعد، نیت خود را انتخاب کرده و منتظر بخش های بعدی ما باشید.

مهدی صالح پور

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر