menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فخرالدین دوست محمد و مهناز فتاحی

دیدار کاریکاتوریست کرمانشاهی با مدیر کل کانون پرورش فکری کرمانشاه

فخرالدین دوست محمد هنرمند کرمانشاهی با مهناز فتاحی مدیرکل کانون استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش شیرین طنز، مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت : فخرالدین دوست محمد از افتخارات هنری استان و کشور است و کانون پرورش فکری از حضور هنرمندان و فرهیختگان ادب و هنر استان کرمانشاه در کانون استقبال می کند و این آمادگی را دارد تا بستر مناسبی را برای بهره وری از هنر این اساتید در مراکز کانون پرورش فکری مهیا کند.

فتاحی با اشاره به عناوین بین المللی «فخرالدین دوست محمد» در مسابقات مختلف کاریکاتور، وی را از هنرمندان فعال و برجسته استان کرمانشاه دانست که توانسته است برای تعالی هنر استان و برافراشته شدن نام ایران اسلامی در میادین هنری جهان، کوشش در خور تحسینی داشته باشد.

فخرالدین دوست محمد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت: همیشه دوست داشتم که روزی در کانون حضور داشته باشم و بتوانم برای آموزش هنر کاریکاتور به کودکان و نوجوانان فعالیت کنم.

رییس خانه کاریکاتور استان کرمانشاه همچنین افزود: با وجود درخواست پذیرش اقامت از چندین کشور خارجی، اما دوست دارم که در وطن خودم باشم و هنرم را به هم میهنان خودم انتقال دهم.

انتهای پیام/د

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر