menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب دومین نشان مردی اثر مهرداد صدقی

«دومین نشان مردی» طنزپرداز بجنوردی وارد بازار نشر شد

کتاب طنز «دومین نشان مردی» نوشته مهرداد صدقی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سوره مهر، مجموعه‌داستان طنز «دومین نشان مردی» نوشته مهرداد صدقی به‌تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این‌کتاب مجموعه داستان‌های طنزی است که با شخصیت‌های ثابت و رویدادهای متوع طنزآمیز خلق شده‌اند. همچنین نویسنده در نگارش تمام بخش‌های این اثر سعی کرده احساس آرامش و حس خوب زندگی را به مخاطبان انتقال دهد که با اتمام این کتاب در مخاطب همراه با لبخند، یک آرامش روحی و ذهنی ایجاد شود.

صدقی جایی درباره کتاب پیش‌رو، عنوان کرده هرکس این‌کتاب را بخواند حتما به هرکس که دوست دارد آن را هدیه می‌دهد چون یک‌ماجرای عاشقانه و همچنین فضاهای شاد و نوستالژیکی را در خود جا داده است.

خرید کتاب های مهرداد صدقی

در کتاب آخرین نشان مردی، وقایع و موقعیت‌های طنزآمیز دوره دانشجویی به قلم مهرداد صدقی به رشته تحریر درآمده و برای افرادی که دوره دانشجویی را تجربه کرده‌اند، یادآور خاطرات و همچنین برای افرادی که ذهنیتی از فضای دانشجویی ندارند، می‌تواند جذاب باشد.

نویسنده کتاب را از زبان حامد، دانشجویی که در حال نوشتن پایان نامه خود است نقل می‌کند. هر روز و در هنگام نوشتن پایان‌نامه اتفاقات و بحث‌های جالبی پیرامون حامد اتفاق می‌افتد که روند نوشتن پایان‌نامه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و داستان را به طنز مبدل می‌کند.

این‌کتاب در ۲۱۶ صفحه به قیمت ۴۵ هزار تومان منتشر شده است.

معرفی نویسنده

مهرداد صدقی متولد ۱۳۵۶، شهرستان بجنورد، نویسنده و طنزپرداز، استاد دانشگاه، که در بسیاری از جشنواره ها مقام آورده است. در سال ۷۵ در رشته صنایع چوب و کاغذ دانشگاه گرگان پذیرفته شد و در همین دانشگاه مقاطع ارشد و دکترا را هم ادامه داد.

در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه گنبد کاووس است. کتابها و آثار متعددی از وی منتشر شده است: نقطه ته خط، مغزنوشته های یک جنین، آبنبات هلدار، رقص با گربه ها، میرزا روبات. همچنین کتاب «آبنبات هل دار» نوشته مهرداد صدقی که توسط دفتر طنز و انتشار سوره مهر منتشر شده است به عنوان کتاب سال در بخش رمان چهاردهمین دوره جایزه شهید حبیب غنی پور انتخاب شده است.

کتابهای وی عمدتاً طنز هستند اما در زمینه نگرش به طنز با هم متفاوتند. برخی داستان طنز، برخی نثر کوتاه طنز و بعضی ها هم مثل کتاب رقص با گربه ها طنز تلخ هستند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر