menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه گام اول اصفهان

دهمین نمایشگاه آثار کارتونیست های گام اول اصفهان

خانه کاریکاتور شاهد برپایی نمایشگاهی از آثار کارتون و کاریکاتور گروه کاریکاتور گام اول اصفهان با عنوان “اصفهان، پلاک ۱۰” خواهد بود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایران کارتون، آیت نادری، مسئول کانون کاریکاتور گام اول در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آورده است:

“خب ما ده ساله شدیم. ما گام اولی ها به ایستگاه دهم رسیدیم. شاید شما هم کمتر بدونین که چی شد که کانون ما ده ساله شد. سال ۸۴ که برای اولین بار در خانه جوان اصفهان اولین کلاس جدی کاریکاتور رو گذاشتم هنوز بر این باور بودم که هنر کارتون جالب ترین و پرمعناترین هنر روزگاره و چرا اینقدر کم اهمیت شده در جامعه! حاصل اون کلاس و بعدش نمایشگاه اول و همین طور نمایشگاه های سالانه دوم و سوم و تا الان، تعدادی هنرمند درجه یک شد که امروز برای خودشون غولی شدن در عرصه کارتون و تصویرسازی. نمایشگاههای سالانه مستمر، چاپ آثار اعضا در قالب کتاب و کارت پستال، جوایز متعدد استانی، کشوری و بین المللی، ورک شاپ های کاریکاتور و انیمیشن با حضور اساتید مجرب، برپایی کارگاه های هفتگی خلق اثر، شرکت در پروژه های مناسبتی و هنری، آموزش تخصصی و … گوشه ای از فعالیت های این ده ساله بوده است.”

نمایشگاه گام اول اصفهان

در این نمایشگاه شاهد آثار هنرمندانی چون :

عالیه مظاهری، نگین نقیه، منصوره دهقانی، الهام سالارزاده، سمانه نیسانی، علی اسدی، مجتبی حیدرپناه، احمد رفیعی، محمود رضا صنعتی، محمد حسین اکبری و آیت نادری خواهیم بود.

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از ۲۰ تا ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ از ساعت ۹ تا ۱۷ به نشانی : تهران، خ شریعتی، تقاطع همت، خ گل نبی غربی، بعد از میدان شهید احمدی روشن (کتابی)، شماره ۴۴ مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه روز چهارشنبه ۱۹ خردادماه سال جاری از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در مکان یاد شده برگزار خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر