menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نشست‌های تاریخ طنز ایران در شهرکرد

درس‌گفتارهای تاریخ طنز ایران در شهرکرد برگزار می شود

برگزاری نشست‌های درس‌گفتارهای تاریخ طنز ایران در شهرکرد

از سوی واحد آموزش و پژوهش و آفرینش‌های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، نشست‌های درس‌گفتارهای تاریخ طنز ایران با حضور دکتر محمد حکیم آذر در شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: درس گفتارهای تاریخ طنز ایران دوشنبه پایان هر ماه با هدف شناخت تاریخ و جریان طنز مکتوب در ادبیات ایران، ایجاد انگیزه و ترغیب هنرمندان به خلق و ارائه آثار طنز، کشف استعدادهای جوان و بالقوه ادبی استان و آشنایی هر چه بیشتر شاعران و نویسندگان نسبت به ظرافت‌های ادبی برگزار می‌شود.

اعظم قاسمی افزود: طنز از ایران باستان تا ایران اسلامی، طنز عربی، طنز فارسی (تقابل یا تاثیر)، پیشگامان طنز فارسی، طنز در عرفان، طنز هندی، طنز مشروطه و طنز معاصر مباحثی است که در این نشست‌ها از سوی دکتر محمدحکیم آذر مطرح خواهد شد.

قاسمی گفت: در پایان هر یک از این نشست‌ها متون ادبی طنز ایران زمین به منظور آشنایی با اندیشه، نظام فکری و دریافت آرایه‌ها و ظرفیت‌های ادبی طنز خوانش و مورد بحث قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست‌ها با مراجعه به واحد ادبیات حوزه هنری واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه ۵۲، حوزه هنری استان می‌توانند ضمن ثبت نام، دوشنبه آخر هر ماه در این نشست‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر