menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اثر هنرمند جهرمی در سوریه

درخشش هنرمند جهرمی در جشنواره کارتون و کاریکاتور سوریه

اثر هنرمند جهرمی به آلبوم شانزدهمین جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور ۲۰۲۰ سوریه راه یافت.

به گزارش شیرین طنز، «محمدحسین اکبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: شانزدهمین جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور ۲۰۲۰ سوریه با موضوع «نقاب» برگزار شد که در آن ۵۰۲ هنرمند با ارسال آثار خود با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این هنرمند کاریکاتوریست جهرمی افزود:‌ افراد شرکت کننده در این جشنواره هنرمندانی از ۷۱ کشور جهان بودند که یک هزار و ۲۲۶ اثر را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

وی با اشاره به اثر ارسالی خود به این جشنواره، بیان کرد: این اثر نشان دهنده این است که خطرناکترین نقاب از نوع سیاسی، سیاستمداران جور و ظلم و کشورهای استکبار است چرا که به هر حال همه فتنه ها، ترورها و جنگ ها از مکر و حیله اینگونه سیاستمداران بر می‌خیزد.

اکبری ادامه داد: کشور دوست ما سوریه در این چند سال ضربات زیادی از سیاستمداران و حاکمان کشورهای ظلم و استکبار و سفیانی های زمانه متحمل شده است.

وی اختلاف بین گروه ها به وسیله برخی سیاستمداران حتی در داخل و خارج سوریه و در ادامه کشتار مردمان بی گناه، اوضاع آخر الزمان و رفتارهای انسان ها، آخر الزمان و عصر قبل ظهور و… را از جمله محورهای اثر خود عنوان کرد که به مرحله آلبوم شانزدهمین جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور سوریه پیوسته است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر