menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان

برگزیدگان سومین جشنواره کاریکاتور و کارتون فجر کردستان معرفی شدند

همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی, مراسم پایانی سومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از کُردتودی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان ظهر دوشنبه ۲۱ بهمن۹۸ در مراسم پایانی سومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان که با مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره استانی فیلم چراغ به صورت همزمان در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد اظهار کرد: حمایت از هنرمندان متعهد و انقلابی وظیفه سازمان بسیج هنرمندان بوده و برپایی اینچنین رویدادهایی به پاس قدردانی از تلاش های این بزرگواران است.

وی افزود: خوشبختانه طی سه سال متوالی شاهد برگزاری سه دوره جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور در دهه فجر بوده ایم و آثار بسیار زیادی از هنرمندان ایران اسلامی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

داودنیا اعلام کرد: امسال ۲۳۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که به اذعان هیات داوران شاهد سطح بسیار خوب آثار بودیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ماهیت اصلی جشنواره فیلم کوتاه چراغ با تاکید بر آسیب های اجتماعی است و امروز خطر آسیب های اجتماعی در داخل جامعه بسیار بزرگتر از خطر دشمنان خارجی است.

علی عباس داودنیا افزود: مخاطبین جهانی تشنه عدالت و تفکر ناب اسلامی هستند و خوشبختانه در اکثر موضوعات تکیه بر سبک زندگی اسلامی ایرانی بوده است.

وی از پیشرفت ۳۰ درصدی از لحاظ کمیتی و ارسال ۷۲ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در دوره های آتی با تکیه بر هنر انقلاب اسلامی آثار بیشتری توسط فیلم سازان توانمند کردستانی تولید شود.

در ادامه این مراسم از برگزیدگان استانی جشنواره فیلم چراغ و جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر تقدیر به عمل آمد که در جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر محمود برخورداری از ایلام رتبه نخست, محمدرضا حق شناس از کردستان رتبه دوم, محمدعلی خلجی از همدان و محمدرضا عباس پور از گرگان رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

همچنین سامان جعفری از کردستان و محمدحسین اکبری از فارس شایسته تقدیر شناخته شدند و از سوی هیات داوران نیز از مبین ساعدی از کردستان تقدیر ویژه شد.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر