menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دانلود سومین پیش‌ شماره ی نشریه ی طنز لبخند تامین

با انتشار سومین پیش‌شماره نشریه لبخند تامین از سوی سازمان تامین آجتماعی، به زودی شماره‌های اصلی این نشریه با بهره‌گیری از تجارب قبلی و با هدف ارتقای سطح تعامل با مخاطبان سازمان منتشر خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار ایلنا، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بیمه‌شدگان، ضمن بیان مطلب فوق افزود: خوشبختانه در پیش‌شماره‌ها شاهد بهبود مستمر نشریه و ارتقای مداوم سطح آن بودیم و اکنون با اطمینان خاطر می‌توانیم بگوییم، این نشریه طنز که باتوجه به تمرکز بر حوزه تامین اجتماعی، در نوع خود بی‌سابقه و بی‌نظیر است، قابلیت آن را دارد که به زودی به یکی از موثرترین ابزارهای رسانه‌ای سازمان تامین اجتماعی تبدیل شود.

عادل علایی تاکید کرد: همکاری یک تیم کاملا حرفه‌ای طنزپرداز با این نشریه به عنوان هسته اصلی آن که آشنایی کاملی با کارکردها، وظایف و ماموریت‌های سازمان تامین اجتماعی دارند، یکی از نقاط قوت برجسته این نشریه به شمار می‌رود.

در آخرین پیش‌ شماره لبخند تامین احمد عربانی کاریکاتوریست پیشکسوت با ارائه کاریکاتورهایی براساس مهمترین موضوعات حوزه تامین اجتماعی هنرنمایی کرده است.

مطالب طنز این شماره نشریه حاصل ذوق رضا خراسانی، علیرضا رضایی، مهرداد سلطانپور، افشین محمد، سیدمجتبی نکویی و مهرشاد مرتضوی است.

سردبیری لبخند تامین را سیامک ظریفی برعهده دارد. وی سردبیری هفته‌نامه گل آقا در سال ۷۴ و دبیری شورای نویسندگان نشریه طنزپارسی در سال ۷۵ را در کارنامه خود ثبت و از همان دوران همکاری با نشریات سازمان تامین اجتماعی را آغاز کرده است.

لینک دانلود (از سایت تأمین اجتماعی) :

دانلود پیش شماره ی اول ماهنامه ی طنز لبخند تامین – بهمن ماه ١٣٩۵

http://www.tamin.ir/file/file/108879

دانلود پیش شماره ی دوم ماهنامه ی طنز لبخند تامین – اسفند ماه ١٣٩۵

http://www.tamin.ir/file/file/113819

دانلود پیش شماره ی سوم ماهنامه ی طنز لبخند تامین – فروردین ماه ۱۳۹۶

http://www.tamin.ir/file/file/117074

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر