menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دانلود اولین و دومین پیش شماره ی ماهنامه ی طنز تأمین اجتماعی

دومین پیش شماره ماهنامه لبخند تامین، ماهنامه طنز سازمان تامین اجتماعی در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایلنا، مدیرکل امورفرهنگی و اجتماعی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی افزود: بازخوردهای مثبتی که پس از انتشار پیش شماره اول دریافت کردیم، انگیزه بیشتری را برای برنامه ریزی منسجم تر جهت تداوم کار در ما ایجاد کرد و امیدواریم به زودی شاهد انتشار شماره های اصلی این نشریه به صورت چاپ کاغذی و تبدیل آن از ماهنامه به دو هفته‌نامه باشیم.

علایی با تاکید برموثر بودن طنز به عنوان یک ابزار قدرتمند برای طرح مسایل مختلف ادامه داد: زبان شیرین طنز از ظرفیت مناسبی برای انتقال پیام ها،تاثیرگذاری و برقراری تعامل با مخاطبان سازمان و تصمیم گیران و تصمیم سازان برخوردار است.

وی همچنین از طنزنویسی به عنوان یکی از قالب های دشوار نگارشی نام برد و گفت: طنزپردازان نشریه لبخند تامین به دلیل فعالیت در حوزه تخصصی تامین اجتماعی با دشواری‌های مضاعفی دست به گریبانند و این واقعیت ارزش کار آنان را دوچندان می‌کند.

احمد عربانی کاریکاتوریست کشورمان که قلم شیرین او یادآور کاریکاتورهای پرطرفدارش در هفته‌نامه معروف گل آقاست، از همکاران لبخند تامین به شمار می رود. در این شماره ماهنامه طنز تامین اجتماعی آثاری از رضا خراسانی، علیرضا رضایی، مهرداد سلطان پور، افشین محمد و سید مجتبی نکویی از طنزپردازان خوش قریحه کشورمان درج شده است. سیامک ظریفی سردبیری لبخند تامین را برعهده دارد.

لینک دانلود (از سایت تأمین اجتماعی) :

دانلود پیش شماره ی اول ماهنامه ی طنز لبخند تامین – بهمن ماه ١٣٩۵

http://www.tamin.ir/file/file/108879

دانلود پیش شماره ی دوم ماهنامه ی طنز لبخند تامین – اسفندماه ١٣٩۵

http://www.tamin.ir/file/file/113819

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر