menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

پدرام ابراهیمی

جشن امضای «تاریخ روی تردمیل» با حضور نویسنده و طنزپردازان برگزار شد

نشستی با عنوان دورهمی، روخوانی، بررسی، بازرسی، حسابرسی و جشن امضای کتاب طنز «تاریخ روی تردمیل» در شهر کتاب دانشگاه برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا بر اساس خبر رسیده، در این نشست پدرام ابراهیمی نویسنده‌ کتاب چندین قطعه‌ طنز از اثر را بازخوانی کرد.

همچنین مسعود مرعشی – طنزپرداز و روزنامه‌نگار – درباره‌ شکل‌گیری ستون طنز «تاریخ روی تردمیل» در ویژه‌نامه‌ طنز «بی‌قانون» و همچنین ویژگی‌های طنزنوشته‌های ابراهیمی صحبت کرد.

سپس هادی حیدری – طراح و کاریکاتوریست – با اشاره به سابقه‌ همکاری خود با پدرام ابراهیمی در مطبوعات و ویژگی‌های کاری و شخصی او گفت: حُریت، مهم‌ترین ویژگی طنزپردازی مثل پدرام ابراهیمی است که چهارچوب فکری مشخصی برای خودش و کارش دارد و باری‌به‌هرجهت حرکت نمی‌کند.

در ادامه فاضل ترکمن – شاعر و طنزپرداز – با اشاره به فرم و قالب منسجم کتاب «تاریخ روی تردمیل»، درباره‌ نحوه‌ نگارش وقایع مهم تاریخی از جمله «انتخابات ۸۸» نکاتی را بیان کرد و گفت: طنزهای پدرام ابراهیمی به‌دلیل این‌که به بخش‌های مهم و شاخص وقایع تاریخی اشاره کرده است، دچار تاریخ مصرف نمی‌شود و از این جهت، انتشار این مجموعه در قالب کتاب، اهمیت دارد.

دبیر انتشارات روزنه همچنین به معرفی سایر مجموعه‌های طنز این انتشارات پرداخت.

در پایان مراسم نیز بهزاد قدیانلو – استندآپ کمدین – به اجرای یکی از قطعه‌های طنز کتاب پرداخت.

آتوسا صالحی، نسیم بهاری، آیدین سیارسریع، احمدرضا کاظمی، مهرشاد مرتضوی و… از دیگر نویسندگان و هنرمندان حاضر در جمع بودند.

مراسم با جشن امضای کتاب «تاریخ روی تردمیل» برای مخاطبان به پایان رسید.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر